کد خبر 493292
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

رسانه‌های عراق اعلام کردند محور گفتگوهای روز گذشته اسامه النجیفی و مسعود بارزانی، بررسی آمادگی‌ها برای آزادسازی نینوا بوده است.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد گزارش داد: رسانه‌های عراقی اعلام کردند: در  دیدار روز گذشته «اسامه النجیفی» رئیس ائتلاف «متحدان برای اصلاح» در مجلس نمایندگان عراق با «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق، درباره زمینه‌سازی و آمادگی ها به منظور نبرد آزادسازی نینوا بحث و گفتگو شده است. همچنین در این دیدار درباره موضوع همکاری میان بسیج مردمی و نیروهای پیشمرگه به منظور زمینه‌سازی برای جنگ علیه تروریسم که در اولویت نخست دو طرف قرار دارد، بحث و گفتگو شد.

به نوشته این پایگاه، دو طرف در این دیدار همچنین در زمینه وضع داخلی در منطقه کردستان عراق گفتگو کردند. النجیفی در این زمینه بر اهمیت ثبات و موکول کردن بحث های اختلافی به پس از پایان جنگ بر ضد تروریسم تاکید کرد و گفت: اولویت باید مقابله با داعش و آزادسازی شهرها باشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الموسوی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    آقای النجیفی بایستی مواظ ومراقب این مزدورخائن بارزانی باشدوفراموش نکندیکی ازافرادجاه طلب وخودفروخته به اردوغان واسرائیل وآمریکاکه داعش راواردعراق کردندهمین مسعود(منحوس)بارزانی بودکه موجب کشتارملت مظلوم وستم دیده ازصداوبعثی های کافرمیباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس