کد خبر 493283
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

یک مسؤول سعودی که از جایگاه خود برای مجبور کردن یک شهروند عربستانی به فروش شرافت خواهرش سوء استفاده کرده بود، بازداشت شد.

 به گزارش مشرق، یک منبع آگاه به روزنامه عربستانیِ "التواصل" خبر داد که یک شهروند عربستانی، علیه یک مسؤول سعودی شکایت و فاش کرد که این شخص، با استفاده از جایگاه دولتی خود، با پسرش رابطه دوستی برقرار کرد و پس از مدتی با به دست آوردن شماره و عکس های اعضای خانواده اش، تصمیم گرفت در برابر ارائه تسهیلات دولتی، سوء استفاده از خواهرش را از او بخواهد.

بر پایۀ این گزارش، پدر خانواده، پس از متوجه شدنِ این موضوع، اقدام به تغییر تلفن های اعضای خانواده کرد؛ اما مقام مسؤول به اعمال فشار بر فرزندان این خانواده ادامه داد و با استفاده از یک گفت وگوی تلفنی ضبط شده، آن ها را تهدید کرد تا آن ها را وادار کند خواهرشان را در اختیارش قرار دهند. وی برای رسیدن به این نیتِ پلیدش، از برادرش خواست که به خواهرش مواد مخدر بدهد تا امکان به دام انداختنِ او فراهم شود.

پلیس عربستان، برای این مسؤول خاطی، در یکی از رستوران های ریاض دام گذاشت و او را هنگام دیدار با دخترِ مدنظر دستگیر کرد.

در بازجویی از این مسؤولِ سعودی، مشخص شد که وی 43 ساله و متاهل است و هنگام بازداشت علاوه قرص های جنسی دو تلفن همراه نزد او کشف شد که ثابت می کرد وی با زنانِ دیگری نیز در ارتباط است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    من موندم این زنان عربستان بندگان خدا اگر این حجاب را نداشته باشند چه اتفاقی میافته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس