فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش برای حضور در عرصه فضای جنگ های نیابتی آمادگی لازم را دارد و یگانهای نیروی زمینی نشان دادند که از قابلیت بسیار بالا وانعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند.

به گزارش مشرق، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هدف از رزمایش مشترک محرم ارتش ارزیابی واقعی برای یگانهای واکنش سریع نیروی زمینی بود گفت: این رزمایش بسیار خوب برگزار شد و یگانهای نیروی زمینی نشان دادند که از قابلیت های بسیار بالا وانعطاف پذیر برخوردار هستد.

وی اظهار داشت: در حوزه تهدیدات و در فضای ناهمطراز و جنگ های نیابتی توانسته ایم با عملکرد خوب و آمادگی رزمی بالا یگان های شرکت کننده تمامی اهداف مورد نظر را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ما در تمامی یگانهای نیروی زمینی ارتش نیروی واکنش سریع داریم و این ها ازقابلیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی آئین نامه ها سلاح ها تکنیکهای عملیاتی را برای آن ها متناسب با تهدیدات مهیا ساخته ایم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    سرباز وظیفه کیفیت جنگی نداره . حرفه ایش کنین
  • توران ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    تانک های ترکیه مجهز به سیستم های دفاع فعال الکترونیکی که موشک های ضد زره و ضد تانک رو رهگیری و منهدم می کنه و زره اورانیومی رو چطور می خوای نابود کنی؟ یک تانک آلتای ترکیه به تنهایی سوخت تمام نکنه تا تهران میاد!! فقط یک تانک...!
  • امین از زنجان ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    هر موقع تونستند جلوی موشک های ضد زره حزب الله رو که تانکای به اصطلاح پیشرفته مرکاوای اسرائیل رو نابود کرد که به انواع تجهیزات که از زره اورانیومی بگیر تا الی ماشالله مجهزه رو بگیرند یا جلوی موشک های انصارالله که با کونکورس(ایرانی آن توسن) رو بگیرند که آبرامز آمریکایی رو نابود کرد بگیرند اون وقت دشمنای ایران سرافراز میتونن تو خواب تا تهران گاز بدهند!!! اللهم عجل لولیک الفرج. نصرمن الله و فتح القریب انشالله.
  • امین ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    مشرق خدا ازت نگذره یارو گفته تانکای ترکیه اینطور اونطورن منم جوابش که سخن خود فرماندهان بود رو گفتم میگی غیر قابل انتشاره؟؟؟! تف به تو غرب زده تف
  • امین ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    مگه حزب الله نبود که تانکای مرکاوای اسرائیل رو نابود کرد. همین انصارالله چند روز پیش تانکای آبرامز عربستان رو منهدم کرد فیلمش رو ببین خدا با مومنان بوده و هست آمریکا کاری میتونست تا حالا انجام میداد درود به شرافتتون امیر پوردستان عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس