کد خبر 492882
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

عبور شیء نورانی شبیه به موشک از آسمان ایالت کالیفرنیای آمریکا موجب هراس اهالی این ایالت و نواحی اطراف آن شد.

به گزارش مشرق، این شیء نورانی اواخر روز گذشته (شنبه) با عبور از منطقه «اورینج کانتی» کالیفرنیا و نواحی اطراف آن موجب هراس و گمانه‌های زنی‌های مختلف بابت منشأ این شیء نورانی شد.

به نوشته شبکه خبری «بی‌بی سی» کلانتری منطقه اورینج کانتی در این زمینه گفت که منشأ این نور ناشی از رزمایش نیروی دریایی در حوالی سواحل‌ کالیفرنیا بوده است. این در حالی است که مقام‌های هواپیمایی کشوری آمریکا پیشتر از انجام رزمایش‌های نظامی خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، انتشار فیلم ویدیویی در این زمینه نیز وجود شیء شناور در آسمان را نشان می‌داد. چندین فیلم ویدیویی در همین رابطه و به مدت چند دقیقه در فضای مجازی به نمایش درآمده است.

سازمان هوانوردی آمریکا (FAA) روز جمعه گذشته اعلام کرده بود که از پروازهای شبانه رفت و برگشت به فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس از پرواز بر اقیانوس آرام به مقصد غرب که دومین مسیر پروازی آمریکاست، صرف‌نظر شد.

اداره هوانوردی آمریکا دلیل این تغییر برنامه را اعلام نکرد اما اشاره نمود که قرار است از جمعه تا سه شنبه هفته جاری فعالیت‌های نظامی در منطقه صورت پذیرد.

رسانه‌های جمعی کالیفرنیا نیز ضمن تأیید عبور یک شیء نورانی از منطقه آن را موشک شلیک شده فاقد مهمات از زیر دریایی «یو‌اس‌اس کنتاکی» نیروی دریایی آمریکا اعلام کردند. این شیء نورانی همچنین در فواصل دورتر و در ایالت نوادا و آریزونا مشاهده شده بود.

{$sepehr_album_32949}


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    عبور موشک زیردریایی از آسمان !!!!!!!!!!!!! مگه داریم ؟!؟! مگه میشه ؟؟!؟
  • دوروغه ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    0 0
    ههههههههههههههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس