کد خبر 492718
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

رییس کمیته داوران با حضور روی خط شبکه خبر و در پاسخ به سوال کارشناس این برنامه اعلام کرد کاوه رضایی می توانست با فیرپلی داور را از این تصمیم منصرف کند.

به گزارش مشرق، حاشیه های داوری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن همچنان ادامه دارد. فریدون اصفهانیان با حضور روی خط برنامه شبکه خبر اعلام کرد اشتباه داوری سهوی بوده است: تا وقتی که انسان قضاوت می کند احتمال خطا وجود دارد. در دادگستری ها نیز قاضی ها نیز ماه ها فرصت دارند اما داور در ثانیه باید قضاوت کنند.

وی ادامه داد: من می خواهم بگویم که قاضی این همه وقت دارد ممکن است اشتباه کند و بعد در دادرسی ها بعدی آن را تغییر دهد اما برای داور در زمین بازی این امکان وجود ندارد.

اصفهانیان در ادامه نیز توپ را به زمین کاوه رضایی، بازیکن ذوب آهن انداخت و اعلام کرد این بازیکن می توانست به داور کمک کند و اعلام کند توپ به دست دروازه بان نخورده است.

رییس کمیته داوران در پایان گفت: فرصتی که آقایان کارشناس پشت تلویزیون دارند با داور در درون زمین متفاوت است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    اولا ذوب آهني ها فير پلي شون را قبلا هم ديده بوديم، حسن زده پنالتي ناحق ديدار رفت را گل كرد!!! مدير عاملشون مي گفت پنالتي غلط بنگر را نبايد حسن زاده مي زد بيرون!!!! دوم: در جام حذفي هم داور مهلت نداد، و از راه دور با كارت قرمز اومد!! اونوقت ميگه با مشورت كمكم بوده! و كمك بمن گفت!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس