کد خبر 492689
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

متاسفانه اصل مسئله حفاظت، امروز تبدیل به هویت جدید و تشخص ثانویه برخی مسئولین شده است. کشور ما به لطف الهی امن است. خوب است مسئولین، برخی مواقع حفاظت ها را کنار بگذارند و در میان مردم کوچه و بازار تردد کنند و مستقیماً با آنان معاشرت نمایند.

گروه فضای مجازی مشرق - عزت الله ضرغامی جدیدترین پست اینستاگرامی خود را به موضوع "حفاظت از برخی مسئولین" اختصاص داد و نوشت: پس از ترور های ناجوانمردانه منافقین، مسئله ی حفاظت از جان شخصیت های کشور جدی شد.

بسیاری از آنها، قبلاً تمایلی به این محدودیت ها نداشتند و علاقه مند بودند، مثل قبل از انقلاب، در میان مردم باشند.

از شهید باهنر دعوت کرده بودم تا در مسجد کوچک محله مان، موسی بن جعفر(ع)، سخنرانی کند. مجبور شد تا به سئوالات زیاد یچه محل ها راجع به حفاظت و ماشین خود توضیح دهد. (رحمه الله علیه) با موتور سیکلت و دم پائی ، مستقیماً تا کنار پله های درب شیشه ای دولت، در حیاط نخست وزیری رفتم و ایشان را تا مسجد محل راهنمایی کردم.

مسئله حفاظت، تبدیل به هویت جدید برخی مسئولین شده/ مسئولین، برخی مواقع حفاظت ها را کنار بگذارند و با مردم کوچه و بازار معاشرت کنند

*** پی نوشت***

متاسفانه اصل مسئله حفاظت، امروز تبدیل به هویت جدید و تشخص ثانویه برخی مسئولین شده است.
کشور ما به لطف الهی امن است. خوب است مسئولین، برخی مواقع حفاظت ها را کنار بگذارند و در میان مردم کوچه و بازار تردد کنند و مستقیماً با آنان معاشرت نمایند.
مطمئن باشند هیچ آسیبی به آن ها نمی رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس