يک روزنامه نگار لبناني وابسته به عربستان مدعي شد، عراقي‌ها از ده‌ها تن از اتباع شيعه عربستان و بحرين براي سفر به کربلا و نجف دعوت کرده‌اند، تا به آنها آموزش نظامي دهند !

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه «مفکره الاسلام» (وابسته به سلفي‌هاي تندرو)؛ "جيري ماهر" روزنامه نگار لبناني و مدير اجرايي راديو «صداي بيروت» متعلق به جريان "المستقبل" - که مورد حمايت مالي و تبليغاتي آل سعود است- در تازه‌ترين ادعاي خود در تويتر عليه جمهوري اسلامي ايران و شيعيان عراق، عربستان و بحرين ادعا کرد: "شبه نظاميان شيعه با هزينه مالي ايران ده ها تن از عربستاني‌ها را به کربلا و نجف دعوت کرده‌ و به آنها استفاده از سلاح و مواد منفجره را آموزش داده اند".

وي بر اساس ادعاهاي واهي خود به عربستان سعودي و بحرين هشدار داد که «درباره شهروندانشان که براي زيارت به کربلا و نجف عزيمت مي کنند کاملا هوشيار باشند، زيرا در آنجا سازماندهي شده و آموزش (نظامي) مي بينند."
اين روزنامه نگار لبناني وابسته به عربستان، در ادامه ادعاي خود افزود: "برنامه آموزش اين افراد با حفاظت از عتبات مقدس آغاز مي شود، و به جنگيدن در کنار شبه نظاميان مي رسد، اين افراد سپس به عربستان باز مي گردند و براي انجام عمليات در آنجا آماده مي شوند".

ادعاي اين روزنامه نگار وابسته درحالي است که عربستان سعودي اين روزها گرفتار تروريستهايي است که تحت تأثير تفکرات مبلغان سلفي وهابي به گروه هاي تروريستي در سوريه و عراق ملحق مي شوند، و پس از ارتکاب جنايتهاي بسيار به کشورشان بازمي گردند، و در فکر ارتکاب جنايت و حملات انتحاري عليه مردم و به ويژه شيعيان عربستاني هستند.

اين ادعاها عليه زائران عربستاني و بحريني درحالي مطرح مي شود که شهر کربلا طي سالهاي اخير شاهد حضور ميليوني و چشم گير زائران از کشورهاي مختلف دنيا است، به صورتيکه هرسال بر تعداد زائران افزوده مي‌شود.
در آستانه اربعين حسيني، زائران از مناطق مختلف دنيا خود را براي سفر به عراق و شرکت در اين مراسم آماده مي کنند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ان شا الله به زودی عربستان در بین دوستان خودش هم تنها خواهد ماند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس