کد خبر 492620
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت: متقاضیان خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی تنها باید به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش مشرق ، رضا تقوی  مدیر بازاریابی و فروش سایپا با تشریح جزئیات بیشتر فروش خودروهای سایپا در قالب دریافت وام ۲۵ میلیونی خودرو اظهار داشت: در این طرح، تمام خودروهای خانواده پراید، تیبا، تندر ۹۰، پارس تندر، برلیان، وانت پراید، وانت نیسان و آریو عرضه خواهند شد و از فردا هجدهم آبان ماه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا عملیات ثبت نام را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

مدیر بازاریابی و فروش سایپا افزود: مردم از هرگونه مراجعه به دفاتر و سایت‌های اینترنتی برای ثبت نام و حضور در این طرح خودداری کرده و هرگونه عملیات ثبت نام خودرو برای استفاده از وام ۲۵ میلیون تومانی فقط و فقط باید از کانال نمایندگان مجاز سایپا صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا ثبت نام خود را انجام داده، خودرو را انتخاب کرده و براساس فاکتوری که برای هر متقاضی صادر می شود ،مبلغ را به صورت نقد به حساب گروه خودروسازی سایپا واریز خواهند کرد.

به گفته تقوی، براساس نوع خودرو و زمان مدنظر مشتری برای بازپرداخت وام، چند فقره چک دریافت می شود تا پرونده تکمیل شده و پس از طی مراحل آن خودرو به مشتری تحویل داده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    اینا که کمپلت مونتاژ می شن مگه قرار نبود به تولید وام بدن؟
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    برلیان که چینیه تو سایپا مونتاژ میشه.قراره کرمان خودرو خودروسازی راین و مدیران خودرو هم در کنار سایپا و ایران خودرو تو این طرح باشن...دلیلشم اینه که قرار بود اول خودورهایی که حداقل 60 درصد قطعشون در داخل تولید میشه مشمول بشن ولی چون فقط پراید و سمند و 405 این شرط رو داشتن مجبور شدن برسون به 40 درصد تولید داخل. باز هم دیدن آقایون رانت خوار خودروساز راضی نشدن چینی های مونتاژ داخل رو هم اضافه کردن. کلا با این کار صنعت قطعه سازی چین حمایت شد تا ایرانی.........
  • حسین ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    با سلام.ایران خودرو وسایپا دیگر پا نخواهند گرفت مگر با پایین آوردن قیمتها وبالا بردن کیفیت.با این طرحها راه بجایی نخواهند برد.تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس