کد خبر 492248
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

رئیس کمیته داوران می گوید: کاوه رضایی درست جلوی ایمان صادقی بود و من فکر می‌کنم می‌توانست جوانمردی کند و بگوید که داور اشتباه کرده است!

اظهارنظر عجیب اصفهانیان درباره صحنه اخراج دروازه بان پرسپولیس
به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان گفت که چون همه اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است، شاید اگر او هم جای قرمزها بود شک می‌کرد.

قبول دارم عملکرد جهانبازی خوب نبود
در اینکه در بازی پرسپولیس ـ ذوب‌آهن اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس شد، هیچ شکی ندارم و من هم این موضوع را قبول دارم. اما فراموش نکنید که در همان روز 5، 6 بازی برگزار شد که قضاوت‌های آنها هیچ ایرادی نداشت.

من هم جای پرسپولیسی‌ها بودم شک می‌کردم
شاید اگر من هم جای پرسپولیسی‌ها بودم شک می‌کردم. به هر حال اشتباهات زیادی در این فصل به ضرر آنها شده است اما من باز هم می‌گویم که اشتباهات داوری به هیچ عنوان عمدی نیست. متاسفانه داوران نمی‌دانم به چه دلیل صحنه‌های واضح را اشتباه می‌کنند.

صدبار به داوران تذکر داده‌ایم
باور کنید در کلاس‌هایی که برای داوران برگزار می‌کنیم صدبار به آنها تذکر داده‌ایم که اگر صحنه‌ای را مطمئن نیستند اصلا خطا اعلام نکنند. متاسفانه کمک داور بازی با اطمینان این صحنه را هند اعلام کرد و ایمان صادقی را از زمین اخراج کرد. ما بارها این موضوع را به داوران گوشزد کرده‌ایم اما باز هم می‌بینیم که این اتفاق‌ها می‌افتد و روی نتیجه تاثیرگذار است.

جهانبازی نباید اشتباهش را توجیه کند
درست است که کمک داور بازی صحنه را هند ایمان صادقی تشخیص داد اما جهانبازی نباید گناه خودش را توجیه کند. در زمین این داور است که حرف اول و آخر را می‌زند و کسی هم نمی‌تواند در تصمیم او دخالت کند. حتی اگر کمک داور هم اشتباه کرده باشد، جهانبازی باید روی صحنه اشراف می‌داشت و بی‌جهت بازیکن پرسپولیس را اخراج نمی‌کرد.

کاش کاوه رضایی اعتراف می‌کرد
من فکر می‌کنم وقتی یک صحنه‌ای به وجود می‌‌آید که همه مطمئن هستند داور تصمیم اشتباهی گرفته بازیکن حریف باید جوانمردی کند و به داور بگوید که خطایی اتفاق نیفتاده است. کاوه رضایی درست جلوی ایمان صادقی بود و من فکر می‌کنم می‌توانست جوانمردی کند و بگوید که داور اشتباه کرده است. البته من قصد فرافکنی ندارم و نمی‌خواهم اشتباهات داور را توجیه کنم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    ببین توروخدا چه شلوغش کردن!! آیا برای بقیه تیم ها هم این پیگیریها انجام میشه !! البته که نمیشه ..چون بقیه تیم ها مثل هواداران قرمز و نفوذ این تیم در رسانه ها نمیتونن قهرمانی ( داور بازی سپاهان و پرسپولیس _آبهای آلوده ) رو محو کننن و تهدید به مرگ کنن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس