دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأیید بروز مشکل در فروش بلیت پروازهای اربعین توسط ایرلاین‌‌ها، گفت: در حال حاضر نمایندگان همه شرکت‌‌های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری آمده‌اند و در حال برگزاری جلسه در این‌باره هستیم.

به گزارش مشرق ، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که چرا فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین امسال، دچار مشکل شده است؟ اظهار داشت: مقرر شده بود شرکت‌های هواپیمایی در کنار اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، از فرودگاه امام خمینی (ره) در ایران و فرودگاه‌های نجف و بغداد در عراق، درباره زمان پرواز، مجوز بگیرند که متأسفانه در این‌باره با مشکل مواجه شدیم.

وی ادامه داد: اغلب شرکت‌های هواپیمایی ذکر شده (ایران‌ایر، تابان، نفت و ماهان)، موفق به اخذ مجوز نشدند اما امروز فقط شرکت هواپیمایی معراج‌ ساعت 12:30 امروز موفق به اخذ مجوز فروش پروازهای عتبات شد که البته ساعات کاری رو به پایان است و فروش این ایرلاین از فردا انجام می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پس از بروز این مشکل بلافاصله شرکت‌‌های هواپیمایی را به سازمان هواپیمایی کشوری دعوت کرده‌ایم و هم‌اکنون جلسه‌ای چهار جانبه با حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌‌های کشور در حال برگزاری است تا به نتیجه‌ای مشخص در این‌باره برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس