تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات گرندپریکس در یک بازی یک طرفه مقابل آنگولا به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات جایزه بزرگ 2015 برزیل بامداد جمعه به مصاف آنگولا رفت که در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه 7 بر صفر به برتری برسد.

شاگردان ناظم الشریعه در نیمه نخست 4 بار دروازه آنگولا را باز کردند. قدرت بهادری (6،30)، فرهاد توکلی (8،30)، علی اصغر حسن زاده (13) و احمد اسماعیل پور (15) گلزنان ایران در 20 دقیقه ابتدایی بازی بودند.

در وقت دوم برای دقایقی آنگولا روی دروازه ایران فشار آورد اما نتیجه ای نداشت و این شاگردان ناظم الشریعه بودند که بار دیگر قدرت خود را بر حریف دیکته کردند و توسط حمید احمدی (33،30)، فرهاد توکلی (36) و اصغر حسن زاده (39) به گل رسیدند تا در پایان با نتیجه پرگل 7 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

ایران در آخرین رده بندی جهانی در رده ششم قرار گرفت اما به علت اینکه تیم آنگولا در 24 ماه گذشته فعالیتی نداشته سایت جهانی رتبه ای را برای این تیم در نظر نگرفته بود.

شاگردان ناظم‌الشریعه پیش از این مقابل کلمبیا با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیده بودند. تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی امروز جمعه از ساعت 21 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس