کد خبر 491548
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

در حالیکه جبهه های نبرد در استان درعا آرامش قبل از طوفان را تجربه می کند، منابع رسانه ای وابسته به گروههای تروریستی تکفیری فعال در جنوب سوریه از ترور یکیدیگر از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" توسط افراد مسلح ناشناس خبرداده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حالیکه جبهه های نبرد در استان درعا آرامش قبل از طوفان را تجربه می کند، منابع رسانه ای وابسته به گروههای تروریستی تکفیری فعال در جنوب سوریه از ترور یکیدیگر از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" توسط افراد مسلح ناشناس خبرداده اند.

ترور فرمانده ارشد آرتش آزاد در درعا+تصاویر

بنابر این گزارش، روز گذشته افراد ناشناس بمبی را در خودروی حامل  "سرهنگ زهیر الزعبی ملقب به ابوفراس" از فرماندهان ارشد گروه "فرقه شباب اهل السنه وابسته به ارتش آزاد در روستای "الجیزه" واقع در حاشیه شرقی استان درعا قرار داده و منفجر کردند که به هلاکت فوری وی منجر شده است. وی از افسران فراری ارتش سوریه بود که همزمان با آغاز بحران تروریستی در این کشور به اردن فرار کرده و نقش محوری در تشکیل گروهها و دستجات مسلح تکفیری در منطقه درعا داشته است. طی روزهای گذشته تعدادی از فرماندهان ارشد ارتش آزاد در ترورهای سریالی به هلاکت رسیده اند. متهم ردیف نخست این ترورها گروه تروریستی تکفیری داعش است که در ماههای اخیر مشغول درگیریهای شدید با رقبای خود در درعا و قنیطره بوده است.

ترور فرمانده ارشد آرتش آزاد در درعا+تصاویر

ترور فرمانده ارشد آرتش آزاد در درعا+تصاویر

ترور فرمانده ارشد آرتش آزاد در درعا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    اللهم اشغل الظالظالمین بالظالمین
  • محمد جواد ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    جهنم برایش میمون و مبارک. لعنت الله
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    برو به جهنم مزدور خود فروخته
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    مخالفین میانه رو رو باش چه تیرباری دستشه مردم مظلوم بحرین تندرو خرابکارند بعد این تروریستها میانه رو معارضند عجب تعریفیهایی داره آمریکا مرگ بر آمریکا
  • احمد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    کلا تو ایران همه چیز تعریف خاص خودش رو داره.کلا استانداردهای ما با همه مردم دنیا و علم متفاوت و 180 درجه اختلاف فاز داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس