کد خبر 490986
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

شکایت وکیل مهدی هاشمی از تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله احمد توکلی نماینده مردم تهران، در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه منع تعقیب خورد.

 به گزارش مشرق، سید وحید ابوالمعالی وکیل دادگستری، به شکایت خود علیه چند نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله احمد توکلی نماینده مردم تهران اشاره کرد و گفت: سال گذشته به خاطر اظهارات تعدادی از نماینده‌ها از جمله آقای توکلی در قالب نامه‌ای که در ابتدا به امضای 33 نفر و سپس افزون بر 100 نماینده رسیده بود، شکایتی را در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه طرح کردم.

این وکیل دادگستری توضیح داد: نمایند‌گان مجلس در نامه‌ای که امضا کرده بودند، مدعی شدند من اظهاراتی را درباره کیفرخواست آقای هاشمی داشته‌ام در حالی که اینگونه نبود و مسائل مطرح شده در نامه نمایندگان مجلس، کذب بود.

ابوالمعالی ادامه داد: بعد از طرح شکایت و به رغم اینکه مستندات شکایت را ضمیمه شکایت‌نامه کرده بودم، بازپرس پرونده با استناد به فقر مستندات شکایت، قرار منع تعقیب صادر کرده است و این قرار نیز به من ابلاغ نشده است. البته دفتر شعبه بازپرسی مدعی است، قرار صادره به فردی در دفتر من ابلاغ شده که من این فرد را نمی‌شناسم و چون زمان اعتراض نیز گذشته، قرار صادره قطعی شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس