کد خبر 490984
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

هافبک تهاجمی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امیدوار است که به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان ابتدا در خصوص تعطیلی لیگ برتر آن هم در شرایطی که گسترش فولاد آخرین بازی‌اش را با برد پشت‌سر گذاشت، گفت: متأسفانه هر وقت تیم ما نتیجه می‌گیرد، لیگ تعطیل می‌شود. تعطیلی مسابقات باعث می‌شود که خیلی از تیم‌ها ضرر کنند، ولی به هر حال بازی‌های ملی را هم باید در نظر گرفت. من فکر می‌کنم باید این موضوع به نوعی مدیریت شود تا لیگ ما اُفت نکند.

وی در ادامه در خصوص نتایج گسترش فولاد در 11 بازی گذشته گفت: ما می‌توانستیم رده‌ای بهتر از پنجمی داشته باشیم. در چند مسابقه مثل بازی با استقلال یا بازی با راه‌آهن مستحق برد بودیم، ولی نتوانستیم کامل امتیاز بگیریم. با این حال فکر می‌کنم تا اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم.

شجاعیان در پاسخ به اینکه چقدر احتمال می‌دهد به اردوی تیم ملی دعوت شود، گفت: من دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادر فنی روی من نظر داشته باشد. نمی‌دانم برای این اردو دعوت خواهم شد یا خیر، ولی تلاش می‌کنم تا اگر در این اردو نبودم، در اردوهای بعدی نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال گسترش فولاد در واکنش به شایعه حضورش در استقلال و معاوضه او با جاسم کرار، گفت: من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و اگر استقلالی‌ها مرا می‌خواهند، باید در این مورد با باشگاه گسترش فولاد مذاکره کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس