کد خبر 490941
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

منابع یمنی از تازه‌ترین موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در داخل خاک عربستان و ادامه تجاوزات جنگنده‌های سعودی به صنعا و مناطق دیگر یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی یمن از حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضع نظامی سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند یک خودرو و یک زره پوش سعودی را در منطقه عسیر منهدم کنند. همچنین تاسیسات برق پایگاه نظامی المصفق سعودی هم هدف قرار گرفت.

یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی در منطقه الربوعه، یک زره پوش و یک خودروی نظامیان سعودی را منهدم کنند.

این منبع همچنین به پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی در این منطقه اشاره کرد.

ادامه بمباران مناطق مسکونی یمن

این در حالی است که جنگنده‌های سعودی بار دیگر به صنعا حمله و صبح امروز چندین منطقه را به شدت بمباران کردند.

یک منبع  امنیتی در پایتخت یمن گفت جنگنده‌های متجاوز سعودی، منطقه النهدین در شهرستان السبعین را با بمب‌هایی با قدرت انفجاری شدید بمباران کردند که خسارت‌های زیادی به منازل مردم وارد کرد.

منطقه نقم هم هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفت که در نتیجه آن تعدادی از منازل مردم خسارت دید.

انهدام شبکه ارتباطاتی شهرستان مجز در استان صعده

خبرگزاری رسمی یمن از انهدام کامل شبکه ارتباطاتی منطقه ال ساری شهرستان مجز در استان صعده در حملات جنگنده‌های متجاوز عربستان خبر داد.

یک منبع  امنیتی در استان صعده گفت جنگنده‌های متجاوزان پنج بار شبکه ارتباطاتی منطقه را بمباران کردند که به انهدام آن منجر شد. این منبع افزود تجاوزات جنگنده‌های سعودی به استان صعده و انهدام زیرساخت‌های آن همچنان ادامه دارد.

ادامه نبرد ارتش و کمیته‌های مردمی با مزدوران سعودی در تعز

از سوی دیگر یک منبع نظامی در استان تعز گفت نیروهای ارتش وکمیته‌های مردمی توانستند با پاکسازی پادگان العمری در شهرستان ذباب استان تعز، امنیت  را به آن برگردانند.

این منبع افزود نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی پس از بیرون راندن مزدوران متجاوزان سعودی از تمام مواضع اطراف پادگان العمری و کوه‌های اطراف که در آن متمرکز بودند، امنیت این مناطق را به طور کامل تامین کردند.

به گفته وی در جریان پاکسازی این منطقه، ده‌ها نفر از مزدوران سعودی کشته و یا زخمی شدند.

در جبهه الضباب هم به گفته این منبع، در عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی، ده‌ها نفر از مزدوران سعودی کشته و یا زخمی شدند و یک زره پوش آنها هم منهدم شد.

این منبع افزود پیروزی‌های بزرگ و مهمی که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی محقق می‌کنند، شایسته تقدیر و سپاسگزاری از خداوند است.

به گفته وی، موفقیت اخیر به پرونده موفقیت‌های مستمر نیروهای  ارتش و کمیته‌های مردمی در نبرد با مزدوران متجاوزان و عناصر تروریستی اضافه شد.

شکست مجدد مزدوران عربستان در مأرب

از سوی دیگر یک منبع در استان مارب از شکست مزدوران عربستان در منطقه کوفل و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از آنها خبر داد.

این منبع تصریح کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، تلاش مزدوران عربستان برای پیشروی در منطقه کوفل را خنثی کردند که در نتیجه آن ده‌ها نفر از متجاوزان کشته و یا زخمی و یک خودروی همر آنها منهدم شد.

این منبع به خبرگزاری رسمی یمن گفت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنان به نبرد خود در راه دفاع از وطن و بیرون راندن مزدوران متجاوزان سعودی از جمله تروریست‌های القاعده و سرکردگان جنایتکار آنها و ادامه همکاری با قشرهای مختلف مردم برای سرکوب تروریست‌ها و مزدوران دشمن ادامه می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس