نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکای مردم ما، ‌مرگ بر سیاست‌های تجاوزگرانه و سلطه‌جویانه این کشور است، گفت: توافق هسته‌‌ای به معنای باز شدن میادین برای نفوذ آمریکا نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت: بنیانهای انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه حکایت از این دارد که ما باید مسیر مبارزه با استکبار را ادامه دهیم.

وی افزود: ما در موضوع برجام تنها توانستیم یکی از مشکلات‌مان را کاهش دهیم اما بدین معنی نیست که ما دل‌مان را به این خوش کنیم که رابطه با آمریکا می‌تواند مشکلات ما را حل کند.

مصباحی‌مقدم افزود: ما در مذاکرات خواهان رفع  تحریم‌ها بودیم که با شروطی که شورای عالی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام کردند، به حمدالله حاصل شد. البته این موضوع به معنی کوتاه آمدن ما مقابل آمریکا یا باز شدن میادین برای نفوذ این کشور نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرگ بر آمریکای ملت ما مرگ بر مردم آمریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌های تجاوزگرانه و سلطه‌جویانه آمریکاست.

وی در پایان گفت: ما باید مرگ بر آمریکا را تا زمانی که آمریکا مظهر استکبار جهانی است ادامه دهیم و قطعا ملت ما در مقابل سیاست‌های استکباری آمریکا کوتاه نخواهد آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس