عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه 13 آبان روز شکست ابهت پوشالی آمریکا توسط جوانان انقلابی ایران است، گفت: به موقع به جسارت عربستان به حجاج ایرانی پاسخ انقلابی می‌دهیم.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: در آستانه 13 آبان روز نفرت و نکبت بر آمریکا قرار داریم، 13 آبان روز شکست ابهت پوشالی آمریکا توسط جوانان انقلابی ایران است و همواره شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمانی که رفتار آمریکا اصلاح نشده جاری و ساری خواهد بود.

وی افزود: ان‌شاءالله جوانان انقلابی ایران خشم خودشان را از رفتارهای نکبت‌بار آمریکا در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهند داد.

حقیقت‌پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منشور مقام معظم رهبری در خصوص برجام تصریح کرد: بحمدالله رهبر معظم انقلاب حرف آخر را زده و به نکته اصلی و اساسی اشاره کردند البته ما در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم اما ان‌شاءالله در پسابرجام بتوانیم با وحدت عبور کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن اربعین شهادت‌گونه حجاج در فاجعه منا گفت: ‌به دولت عربستان اعلام می‌کنیم که بالاخره آمریکایی‌ها از منطقه خواهند رفت و ما این جسارت شما را به موقع پاسخ انقلابی خواهیم داد و نخواهیم گذاشت خون عزیزانمان پایمال شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال‌های گذشته این وزارتخانه به وضعیت کشاورزان 5 استان که کشت اولشان سیب‌زمینی بوده رسیدگی نکردند و تمام کشاورزان استان‌های اردبیل، همدان،‌ کردستان و اصفهان به علت این عدم رسیدگی دچار خسارت شدند، امیدواریم به وضعیت سیب‌زمینی کاران در منطقه و خسارت‌هایی که دیدند هر چه زودتر رسیدگی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • عليرضا ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    لطفا شعار ندهيد اينهمه عربستان توهين ميكند امثال شما فقط تماشاگر هستيد عربستان را شماها طوري گستاخ كرده ايد كه امثال جبير مفلوك هم گنده شده وهر حرف مزخرفي ميزند باز سكوت ميكنيد ز عمل كار بر آيد به سخنراني نيست
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    برو بابا... همش حرفه... استاد ادعا...
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    سال بعد جمعیت بیشتری میفرستیم.حتی عمره را هم جهت انتقام با ظرفیت بالا شروع میکنیم.
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    متاسفانه ایران ضعیف عمل کرده
  • محمد ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    پاشخ انقلابی یعنی پاسخ امروز را به فردا موکول نکردن انقلابی یعنی همین حالا پاسخ دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس