نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: چه خوش‌خيالند کساني که به دولت آمريکا اعتماد مي‌کنند هرچند نتيجه اعتماد را در دولت‌هاي گذشته ديده‌اند.

به گزارش مشرق، حسين طلا در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس(12 آبان 94) گفت: نداي امام حسين (ع) امروز در شعار مرگ بر آمريکا تجلي پيدا کرده و يادآور سياهه‌اي از جنايات آمريکا بر عليه ملت بزرگ ايران است.

وي افزود: مرگ بر سياست دولت آمريکا به دليل کودتاي 28 مرداد،‌ تلاش براي حفظ رژيم پهلوي، تحريک مخالفين جمهوري اسلامي ايران و کمک به حرکت‌هاي تجزيه طلبانه، حمله نظامي طبس و کودتاي نوژه،‌ چراغ سبز به دولت خونخوار صدام، حمله به سکوي‌هاي نفتي ايران در خليج فارس،‌تحريم و مصادره اموال و دارايي‌هاي ملت ايران، حمله به هواپيماي مسافربري ايران در خليج هميشه فارس و مرگ بر سياست‌هاي موذيانه آمريکا در حمايت از کودتاگران فتنه سال 88 است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: چه خوش‌خيالند کساني که به دولت آمريکا اعتماد مي‌کنند هرچند نتيجه اعتماد را در دولت‌هاي گذشته ديده‌اند. دولت مصدق در کودتاي 28 مرداد، محور شرارت خواندن دردوران اصلاحات و اظهارات مقام مذاکره کننده آمريکايي مبني بر اينکه فريبکاري در DNA ايرانيان است؛ نتيجه اعتماد به آمريکاست.

طلا خاطر نشان کرد: امروز ملت ايران علي‌رغم همه سياست‌هاي خائنانه آمريکا سربلند و سرافراز است و نام مسلمان شيعه در تارک جهان همچنان مي‌درخشد. البته امروز براي رسيدن به اين مهم نياز است که ايران اسلامي قدرت سياسي اقتصادي،‌ علمي،‌ فرهنگي و نظامي خود را تقويت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس