رئیس سازمان صداوسیما گفت:‌ آی‌پی‌تی‌وی (رسانه تعاملی) را تا پایان امسال راه‌اندازی می‌کنیم و مخاطبان با انتخاب خود می‌توانند برنامه موردنظرشان را به‌راحتی و در ساعت مورد نظر خود نظاره‌گر باشند.

به گزارش مشرق، محمدسرافراز با اشاره به محدودیت‌ها و کمبودهایی که در منابع مالی سازمان وجود دارد، گفت: درآمدهای سازمان از طریق دولت کاهش پیدا کرده است و ما سال گذشته را با حمایت‌های مقام معظم رهبری توانستیم به پایان ببریم و امسال نیز روی درآمدهای خود سازمان حساب کرده‌ایم.

رئیس صدا و سیما در ادامه به حضور فعال رسانه‌های دشمن برای خدشه وارد کردن به فرهنگ ایرانی- اسلامی اشاره کرد و گفت: 31 ماهواره از ایران قابل دریافت است که از این 31 ماهواره، هزاران شبکه پخش می‌شود و 112 شبکه به زبان فارسی و 171 شبکه مختص ایران برنامه‌سازی دارد و آنها روی این شبکه‌ها خیلی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی راه‌اندازی رسانه تعاملی (IPTV) را راه‌حلی برای مقابله با این رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: فعالیت ما در شبکه‌های مجازی باید افزایش پیدا کند تا مردم بتوانند هر زمان که بخواهند، برنامه مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنند.

سرافراز درباره نحوه پوشش برجام از صدا و سیما و انتقادهایی که در این باره وجود دارد، گفت: در یک زمانی فقط سازمان دیدگاه‌های تیم مذاکره‌کننده را منعکس می‌کرد اما از زمان فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بی‌اعتمادی به آمریکا و نحوه لغو تحریم‌ها، تمام تلاش خود را در این راستا قرار دادیم و به دنبال آن هستیم که آمریکا درباره معتمدانش چگونه عمل خواهد کرد و شاید به همین دلیل به حواشی کمتر پرداختیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس