کد خبر 489923
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

سریال نوروزی «ویلا» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مهران مهام و با حضور سیامک انصاری به عنوان شخصیت اصلی، آذرماه کلید می‌خورد.

«سیامک انصاری» بازیگر سریال مرضیه برومند شدبه گزارش مشرق، مهران مهام با اعلام این خبر، درباره‌ی سومین همکاری‌اش با مرضیه برومند توضیح داد: همکاری با خانم برومند لذت‌بخش است. پیش از این در دو سریال «کارآگاه شمسی و مادام» و «کتابخانه ی هدهد» با ایشان همکاری داشتم که جزو کارهای خوب تلویزیون بوده است. مجموعه «ویلا» نیز در یک فضای شیرین به عنوان سریال نوروزی شبکه سه در حال پیش تولید است.

او ادامه داد: سریال «کارآگاه شمسی و مادام» و «کتابخانه هدهد» پیش از این جزو کارهای موفق تلویزیون بودند. «کتابخانه هدهد» کار فرهیخته‌ای بود و مجموعه «کارآگاه شمسی و مادام» نیز یک کار اجتماعی بود که در جشنواره سیما اول شد و جایزه کسب کرد.

وی درباره‌ی روند تولید مجموعه نوروزی «ویلا» نیز توضیح داد: درحال حاضر سه قسمت از قصه‌ی «ویلا» نوشته شده است و منتظر هستیم تا تعداد متن‌ها کافی شود و بعد کار را در آذر ماه کلید بزنیم.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که آیا مجموعه نوروزی «ویلا» در قالب طنز خواهد بود؟ توضیح داد: «ویلا» فضای شیرینی دارد و یک قصه اجتماعی است. داستان این سریال درباره یک کارمند طبقه متوسط است که برای تعطیلات نوروزی بنا به توصیه اطرافیان به شمال کشور سفر می‌کند، اما از همان ابتدای سفر و در طول راه، تا مسیر ویلایی که به آن وارد می‌شود، با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود.

مهام درباره‌ شخصیت اصلی که قرار است در این مجموعه ایفای نقش کند، گفت: صحبت‌هایی با سیامک انصاری داشته‌ایم و ایشان کاندیدای نقش اصلی کار هستند، اما با توجه به اینکه در مجموعه مهران مدیری بازی می‌کنند، باید منتظر باشیم تا پس از اتمام کار به این مجموعه ملحق شوند.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس