پیکر پاک و مطهر سه شهید آسمانی دوران دفاع مقدس صبح امروز/یکشنبه/ در میان استقبال گرم مردم ولایتمدار سرزمین نخل و آفتاب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر پاک و مطهر این شهیدان گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آیینی باشکوه با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم به ویژه خانواده محترم شهدا، مدیران و مسئولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان مورد استقبال قرار گرفتند.

مردم ولایتمدار زاهدان با شعارهای 'کجایید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی' پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس را از فرودگاه زاهدان تا ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تشییع کردند.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس پس از استقبال رسمی از سوی مردم و مسئولان به مهدیه شهدای گمنام واقع در بلوار خرمشهر رو به روی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان انتقال می یابد.


سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: مراسم شب وداع با این شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشا با دعوت از اقشار و آحاد مردم در محل مهدیه شهدای گمنام زاهدان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: پیکر پاک یکی از شهدای گمنام فردا در ستاد فرماندهی انتظامی استان در زاهدان و پیکر پاک دو شهید گمنام دیگر نیز در دانشگاه ولایت ایرانشهر خاکسپاری می شوند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهیدی که قرار است پیکر مطهرش در ستاد فرماندهی انتظامی استان تشییع و خاکسپاری شود، 33 سال پیش در سن 25 سالگی در عملیات محرم در منطقه شرهانی با رمز یا زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.


سرهنگ دهقان ادامه داد: دو شهید دیگر که 19 و 20 ساله هستند در عملیات والفجر مقدماتی در سال 61 در منطقه فکه به شهادت رسیدند.



منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس