کد خبر 489151
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحرک انتخاباتی از محمدباقر قالیباف شهردار تهران ندیده‌ام.

به گزارش مشرق،مرتضی طلایی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شائبه فعالیت‌های انتخاباتی خود همراه با محمدباقر قالیباف شهردار تهران اظهار داشت: از فعالیت‌های انتخاباتی قالیباف اطلاعی ندارم و از وی هم تحرک انتخاباتی ندیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات مجلس شرکت خواهید کرد، گفت: باید از هر حرکتی که منتج به افزایش مشارکت انتخاباتی مردم می‌شود، حمایت کنیم چراکه این موضوع قطعا یک تکلیف است.

طلایی با بیان اینکه هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته‌ام و بعید است که به طور شخصی در انتخابات شرکت کنم، تأکید کرد: احساس می‌کنم که باید در شورای اسلامی شهر تهران بمانم و به مردم این شهر ادای دِین کنم.

طلایی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی‌اش از فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان اظهارداشت: جریان اصولگرایی بیش از این‌ها در برابر نظام و انقلاب مسئولیت دارد، چرا که لازمه ادای این وظیفه و مسئولیت انسجام، وحدت و همدلی بیشتر است و تشتت، جدایی و اختلاف سلیقه موجب آسیب به جریان فدایی انقلاب می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که از نگاه شما شورای هماهنگی اصولگرایان به چه میزان در یکپارچه کردن نیروهای اصولگرایی موفق خواهد بود، اظهار داشت: این مسئله بستگی به میزان گذشت نیروهای اصولگرایی دارد، در گذشته شخصیتی همچون آیت‌الله مهدوی کنی سکاندار  جریان اصولگرایی بود و امروز هم از چهره‌های برجسته جریان اصولگرایی انتظار می‌رود که برای حفظ انسجام در این جریان تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا علی لاریجانی رئیس مجلس در شورای هماهنگی اصولگرایان شرکت می‌کند، گفت: ناامید نیستیم و امیدوایم که این اتفاق بیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس