کد خبر 488395
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

عضو کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیأت اسپانیایی حاضر در دربی در بخش مارکتینگ، حق پخش ارزیابی بخش تلویزیونی مسابقات و ... فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت در مورد حضور هیأت اسپانیایی در ورزشگاه ‌آزادی جهت تماشای دربی پایتخت گفت: این گروه در بخش‌های مارکتینگ، مسائل حق پخش، ارزیابی پخش بازی‌ها و ... فعالیت می‌کند آنها نحوه پخش تلویزیونی را بررسی می‌کنند که به طور مثال ما ضبطمان به صورت HD است اما پخش به صورت SD ولی در اسپانیا هم ضبط و هم پخش به صورت HD است. در کل این گروه از نحوه دیدار دربی رضایت داشتند.

وی افزود: آنها می‌گفتند بارسلونا و رئال مادرید را کنار می‌گذاریم اما اگر اتلتیکو مادرید به ایران بیاید این ورزشگاه پر خواهد شد که ما هم گفتیم اگر آنها قیمت را تبدیل به صد دلار کنند می‌توانند از حضور بیش از حد جمعیت جلوگیری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گروه اسپانیایی از نحوه جمع‌آوری کاورهای روی چمن تعجب نکرده بودند تصریح کرد: در سیستم آنها جمع کردن این کاورها با دست مرسوم نیست بلکه آنها قرقره‌های مخصوصی دارند اما این مسئله‌ای نبود که خیلی مورد توجه باشد. آنها از کیفیت چمن راضی بودند. این هیأت مربوط به شرکت مدیاپرو که مسئولیت ضبط و پخش دیدارهای اسپانیا، امارات، برزیل و ... دارد است. آنها در پخش جام جهانی 2010 و بخشی از جام جهانی برزیل فعالیت داشتند.

عضو کمیته بازاریابی سازمان لیگ در مورد اینکه آیا قرار است اتلیتکو مادرید به ایران بیاید  عنوان کرد: این سؤالی بود که آنها مطرح کردند و طبیعی است که این مسئله جزو پروژه آنها باشد بدون شک آنها روی این مسئله کار خواهند کرد. ما می‌خواهیم تفاهم همکاری مثل همکاری که با لیگ ژاپن داشتیم را با آنها هم فراهم کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس