کد خبر 488169
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس می گوید: در مدتی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتم چنین قضیه‌ای نبوده و اصلا چنین مسئله ای وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان،سرمربی سابق پرسپولیس تهران توضیحاتی در خصوص دربی ارائه داد.
 
وی در خصوص اینکه کدام تیم شرایط بهتری برای پیروز شدن در دربی 81 را دارد گفت: به نظرم هر دو تیم خوب هستند،در حال حاضر استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و موفق شدند در آخرین بازی پیش از دربی به پیروزی‌های خوبی دست یابند به همین جهت هر کدام بتوانند از فرصت و توانایی‌های خود به نحو احسن استفاده کنند می توانند پیروز میدان باشد.
 
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا میزان حضور تماشاگران در چند دربی گذشته افت داشته است گفت: به دلیل تساوی‌هایی که در سالهای گذشته دائما به وجود آمده تصور غالب این بوده که دربی‌ها دائما مساوی می شود اگر چه در این سال‌ها به خصوص سال گذشته هر دو دربی برنده داشت.
 
وی در خصوص تفاوت دربی‌های گذشته با حالا گفت: در آن زمان دربی‌ها با حالا متفاوت بود و بازی دربی اهمیت به سزایی داشت و به همین دلیل همه تلاش می کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و موفق شدند ولی متاسفانه بعدها شرایط عوض شد و بازی ها محتاطانه شد و دو تیم به دنبال تساوی بودند.
 
درخشان در انتها در خصوص احتمال وجود تبانی در دربی گفت: اصلا چنین چیزی نیست، در سال های گذشته زمانی که خودم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتم و چه زمانی که در این تیم بازی می کردم چنین چیزی ندیدم. 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس