کد خبر 488000
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

مسلما دربی فردا هم جنگ هافبک ها خواهد بود و هر تیمی که نبردهای میانه میدان را به سود خود می تواند نقش اساسی در پیروزی تیمش داشته باشد.

به گزارش مشرق، در دربی های پایتخت معمولا هافبک های میانی نقشی اساسی در عملکرد تیم شان ایفا کرده اند و مطمئنا این مساله در بازی فردا بین دو تیم استقلال و پرسپولیس هم تاثیر زیادی خواهد داشت. دو تیم فردا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هافبک های میانی شان در بهترین شرایط روحی و جسمی و البته آمادگی به سر می برند و این اتفاق یکی از خوش شانسی های سرمربیان دو تیم است.

کمال کامیابی نیا در کنار احمد نوراللهی که هر دو جویای نام و به دنبال اثبات شایستگی های شان هستند فردا برابر امید ابراهیمی و روزبه چشمی قرار خواهند گرفت. امید ابراهیمی با سابقه حضور چندساله در لیگ برتر که به تازگی و بعد از خداحافظی جواد نکونام مورد اعتماد کارلوس کی روش نیز قرار گرفته بعد از دو شکست در دربی فصل گذشته اکنون به دنبال جبران آن اتفاقات است و اگر فرصتی دست بدهد بعید نیست تعداد 5 گل زده خود را در این بازی افزایش دهد. روزبه چشمی نیز در ابتدای فصل زمزمه حضورش در پرسپولیس وجود داشت با پوشیدن پیراهن آبی اکنون به دنبال اثبات شایستگی ها و توانایی هایش است.

باید دید در نهایت جنگ کامیابی نیا - نوراللهی با ابراهیمی – چشمی به سود کدام طرف به پایان خواهد رسید.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس