کد خبر 487923
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

خودروهای فرانسوی در مقایسه با برندهای ژاپنی یا آلمانی، کمترین میزان اعتماد در جهان حتی در خود فرانسه را دارا هستند.

به گزارش مشرق، چندسال پیش روزنامه لاتریبون فرانسه با استناد به تحقیق انجام شده توسط مجله تخصصی ماشین «موتور پرس»(Motor Presse) در مورد پنج کشور سوئیس، برزیل، آلمان، فرانسه و چین، در گزارشی اعلام کرد که بازارهای این کشورها کمترین میزان اعتماد را نسبت به خودروهای فرانسوی داشته اند.

این آمار نامطلوب شرکت های فرانسوی در حالی نشان از اوضاع ناگوار آنها دارد که از سال 2012 تاکنون به دلیل تحریم ایران وضعیت آنها بدتر نیز شده است و کمتر می توانند برای تحقیق و توسعه هزینه کرده و مدل های خود را به روز کنند. 

بر اساس مطالعات این مجله ماشین؛ در خود کشور فرانسه، تنها 24 درصد از دارندگان رنو و سیتروئن و 21 درصد از دارندگان پژو از ماشینهای خود رضایت کامل را دارند در صورتیکه میزان پذیرش و رضایتمندی از خودروهای ژاپنی و آلمانی به 70 درصد رسیده است.

آمارهای سال 2013 نشان می دهند که خودروهای فرانسوی پژو و رنو رتبه های 29 و 30 را [در مقایسه با سایر برندهای ماشین] در آلمان به خود اختصاص داده اند و این وضعیت برای سه برند معروفِ فرانسه در کشور لهستان بسیار ناامیدکننده تر است به این صورت که این خودروها، از لحاظ میزان رضایتمندی مشتریان در سه رتبه آخر قرار گرفته اند.

روزنامه فرانسوی لاتریبون نگاه بازارهای جهانی نسبت به خودروهای فرانسوی را نگران کننده دانست و براساس تحقیقات موتور پرس اذعان داشت که شرایط خودروهای فرانسوی در سایر کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، سوئد و ایتالیا نیز چنگی به دل نمی زند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    ملت از همه کسانی که باعث شدند که ما ماشین 30 سال پیش رو الان 35 تا 40 میلیون بخریم نمیگذرن. چه مسولان الان، چه قدیمی ها. چون جان مردم یک ذره براشون اهمیت نداره.
  • حسن ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    فعلا که جیب فرانسوی ها به یمن سیاست های غلط مدیران ما در بخش خودروسازی، روز به روز دارد پر پول تر میشود
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    همون 405 بیست سال پیش ولی 405 اصیل نه اینکه ایران خودرو جعل کرده رو با قیمت حلال بدن نهایتا 20 میلیون من می خرم .
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    امیدوارم مسئولین مذاکره کننده این موضوعات رو در مذاکراتشون به خوبی استفاده کنند. هر چند به شدت مخالف حضور پژو در ایران هستم چون این موضوع در تاریخ میمونه که ایران با شرکتی که اینطور بهش بد عهدی کرد و خسارت زد چطور رفتار کرد. هزینه بد عهدی و خسارت زدن به ایران نباید برای یک شرکت ارزون باشه.
  • ریاستی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    خب اونجا خیلی گرونه .فرانسویها اینها رو مفت به ایران میفروشند ونمیدونند اینها چه جواهریه اونم با دستپخت ایرانی.واقها چقدر این اروپاییها خرفت هستند .ما اینجا از چند ماه تا چند سال تو صف می ایستیم پولش رو هم جلو جلو میدیم که نکنه تموم بشه.واقعا چقدر شما ناشکر هستید.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    به نظر خوبه که قطب سوم خودرو سازی بوجود بیاد با اومدن یه خودرو ساز مطرح مثل همین فولکس واگن ژاپنی ها که نمیان هر چند امیدی به بهبود وضعیت نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس