کد خبر 487785
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

فرهاد کاظمی بعد از باخت دقیقه آخر به شدت از بازیکنانش ناراحت بود و این مساله باعث شد تا در رختکن گرد و خاک کند.

به گزارش مشرق، مصاحبه سرمربی سیاه جامگان با سایت رسمی باشگاه که در آن اعلام کرده بود فروزان به دلیل مشکلات استراتژی! از این تیم کنار گذاشته شد باعث شد تا گلر شماره یک این تیم تماس بگیریم که با گوشی خاموش او مواجه شدیم. مساله ای که همچنان گره کور دلیل اخراج این بازیکن را باقی گذاشت.

یکی از خبرنگاران و حاضران در استادیوم غدیر البته ماجرایی جالب بعد از شکست سیاه جامگان برابر فولاد تعریف می کند. خبرنگار ورزش سه، در اهواز از سر و صدای فراوان بعد از این بازی از پشت رختکن صحبت کرد و در این باره گفت فرهاد کاظمی که بعد از شکست ثانیه های پایانی تیمش برابر فولاد شاکی بود الفاظ تندی را علیه شاگردانش به کار برد و اعلام کرد اگر برخی از آنها در تیم حضور نداشته باشند سیاه جامگان موفق خواهد شد.

در ادامه این برخوردها او به یکی از بازیکنان تیمش با توجه به جملاتی که به کار برده مشخص است دروازه بان سیاه جامگان است. الفاظ به کار رفته در این انتقاد باعث می شود تا این بازیکن پاسخ سرمربی تیمش را بدهد و به او اعلام کند حق ندارد به او توهین کند و اگر انتقادی دارد فنی اعلام کند و هر تنبیه انضباطی ای را خواهد پذیرفت اما توهین به او و خانواده اش را بر نمی تابد که با پاسخ تندتری از کاظمی همراه می شود.

در نهایت فروزان به دستور فرهاد کاظمی که این روزها در سیاه جامگان موفق نشده نتایج خود را تکرار کند و در منطقه خطر حضور دارد در اختیار باشگاه گذاشته می شود. دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی نیز پاسخگوی خبرنگاران نیست تا در این باره پاسخ روشنی برای دلیل اخراجش بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس