کد خبر 487307
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش مقابل صبای قم فوق‌العاده بازی کرده است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: واقعاً از شاگردانم ممنونم که با شرایط سختی که داشتیم، فوق‌العاده بازی کردند و نمایش خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: ما می‌توانستیم به گل برسیم و دروازه صبا را باز کنیم، اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود. صبا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، اما همان‌طور که دیدید ما در مصاف با این تیم عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز اطمینان کرد که تیمش در آینده باعث افتخار خواهد شد و افزود: به کاری که انجام می‌دهم ایمان دارم و مطمئنم که سایپا بهتر از این خواهد شد.

جلالی در خصوص اینکه بازی تیمش مقابل صبای قم موقعیت‌های زیادی نداشت، گفت: شما این بازی را ندیده‌اید؟! در نیمه اول ما پنج موقعیت گلزنی داشتیم و حتی زمانی که 10 نفره شدیم می‌توانستیم به گل برسیم.

وی در مورد دلایل اعتراض نیمکت‌نشینان سایپا به داوری گفت: داور سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، در صورتی که باید وقت اضافه بیشتری در نظر می‌گرفت. روی هم رفته با وجود فشاری که روی داور بود، خوب قضاوت کرد. برای اینکه داوران بهتر قضاوت کنند باید اتلافی بین مربیان ایجاد شود تا در کنفرانس پس از بازی در مورد داوری صحبت نکنند. من به شخصه سعی می‌کنم این کار را انجام دهم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که منظورتان از فشار روی داور چه چیزی بود، عنوان کرد: منظورم فضایی است که این روزها روی داوران وجود دارد. در این بازی هم از طرف ما و هم از سوی حریف فریادهایی خطاب به داور بلند می‌شد. داوران باید بازی را به گونه‌ای مدیریت کنند که ما با شلوغ کاری نتوانیم امتیاز بگیریم. متأسفانه امروز در زمین هر دو تیم این کار را می‌کردند.

وی راجع به اینکه چرا بازی امروز سایپا - صبا تنها 150 تماشاگر داشت و اگر بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شد از سوی تماشاگران استقبال بهتری صورت می گرفت، گفت: ما سال گذشته در کرج بازی کردیم و هیچ وقت ورزشگاه پر نشد. گاهی حتی تعداد تماشاگران کمتر از تماشاگران دیدار امروز بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس