کد خبر 487305
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هر دو تیم راه‌آهن و گسترش‌فولاد برای بازی طرح و برنامه داشتند و می‌توانستند برنده بازی باشند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش‌فولاد در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی از سوی هر دو تیم بسیار تاکتیکی و نیمه اول و دوم آن به شکل خاص خودش بود. دو تیم طرح و برنامه داشتند و می‌توانستند برنده باشند. به هر حال دو تیم از هم شناخت کافی و خوب داشتند که راه‌ها به حملات حریف بسته شده بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیتی خیلی خوب داشتیم که بیرون زدن آن سخت‌تر از گل کردنش بود. در این بازی دست‌مان بسته بود و هم مصدوم و هم محروم داشتیم. دو بازی است که نتوانستیم به گل برسیم و باید این مشکل را در خط حمله حل کنیم.

سرمربی راه‌آهن درباره مشکلات داوری گفت: دفاع حریف در یک صحنه بازیکن ما را شارژ کرد که داور می‌توانست پنالتی بگیرد. شاید هم ما اشتباه می‌کنیم و امیدوارم این صحنه‌ها کارشناسی شده و مشکلات کمتر شود. بازیکنان گسترش‌فولاد هم در یک صحنه اعتراض داشتند. دوست داریم داوران‌مان کمتر اشتباه کنند و داوران جوانی که در لیگ حاضر می‌شوند، شرایط خوبی پیدا کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس