سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: با توجه به اینکه ما بازی خارج از خانه را برگزار می‌کردیم کسب یک امتیاز خالی از لطف نبود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل گسترش‌فولاد مقابل راه‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه ما خارج از خانه بازی می‌کردیم کسب یک امتیاز خالی از لطف نبود. معتقدم در نیمه دوم دو سه  موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما راه‌آهن در این نیمه نتوانست موقعیتی را خلق کند.

وی ادامه داد: در 10 هفته اول برگزاری لیگ ما هفت بازی خارج از خانه انجام دادیم که طبیعتا در نیم‌فصل اول این موضوع برای ما برعکس خواهد بود و می‌توانیم با بازی‌های خانگی و کسب امتیاز به رده‌های بالا صعود کنیم. در 5 روز گذشته 2 بازی سخت مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و راه‌آهن در تهران برگزار کردیم.

وی در مورد عملکرد داور تاکید کرد: خیلی دوست ندارم در این باره صحبت کنم. بازیکنانم معتقد بودند که روی ایوب کلانتری در نیمه نخست پنالتی شده اما باید فیلم بازی را ببینم.

سرمربی گسترش تاکید کرد: اگر قرار باشد فشار بی‌اندازه ای روی داور بیاوریم شرایط کار برای او هم سخت می‌شود. باید اجازه دهیم هر کسی کار خودش را بکند و داور هم تمرکز لازم را داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس