وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرار بر این شده که چهره حضرت عباس (ع) نامشخص شود و فیلم هم اکران شود بنابراین فیلم از نظر ما مشکلی ندارد.

به گزارش مشرق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین رونمایی از طرح top در سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اکران رستاخیز گفت: همانطور که قبلا هم گفتیم قرار بر این شده که چهره حضرت عباس (ع) نامشخص شود و فیلم هم اکران شود بنابراین فیلم از نظر ما مشکلی ندارد و برخی نظرات فقهی علما باعث شد که تغییری در آن بدهیم.

علی جنتی گفت:‌ کارگردان فیلم تا به حال زیربار این موضوع نرفته بود و دلیلی هم نداشت بنابراین هر زمان که این اتفاق بیافتد و تغییرات حاصل شود این فیلم اکران خواهد شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    به نقل از کسانی که این فیلم را دیده اند : این فیلم یک برداشت انحرافی از واقعه عاشوراست و در آن موارد بسیاری از خطا و انحراف دیده میشود در صورتی که لزومی هم به نشان دادن چهره ماه منیر بنی هاشم نبوده است ضمنا آقای درویش در بسیاری از امور انحراف خود را نشان داده اند
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای درویش کارگردان مسلمان و متعهدی است وموضع او مورد تایید بسیاری از هنردوستان مومن است ومنطبق با نظرات مراجع بزرگی مانند آیت اله سیستانی وغیره است آیا بخاطر نظرات معدودی خاص باید از مواضع منطقی کوتاه آمد؟ آیا انتظار دارید که دیگر کارگردانان متعهد این مرز وبوم ازاین ببعد به اینگونه سوژه ها ی انقلابی وایمانی که مورد نیاز جهان بی خدا و بی انگیزه ی غرب است نزدیک شوند ؟؟؟ فرهنگی که هزار صاحب داشته باشد یعنی عملا هیچ صاحبی ندارد........
  • پسر ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    پس حتما از مقام حضرت عباس(ع) خبر نداره که چهره یه فردی که انسان عادی و هزار خطا کرده نشون میده.بعدا اسم حضرت اومد مردم فکرشون بره به چهره بازیگر تا انسان معصوم آقای کاگردان اهل بیت(ع) یعنی چی؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس