کد خبر 487097
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سرمربی پییشین پرسپولیس گفت: پیش‌بینی من این است که پرسپولیس دربی را می‌برد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص اوضاع پرسپولیس قبل از دربی 81، اظهار داشت: به عقیده من پرسپولیس رفته رفته تبدیل به تیمی می‌شود که هواداران انتظار آن را دارند و انتظار می‌رود این تیم در دربی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

وی ادامه داد: اعضای کادرفنی پرسپولیس به خاطر زمان کافی که داشتند، توانستند به مرور زمان تأثیر خود را روی تیم‌شان داشته باشند و من پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس با این کادر روز‌های بهتری داشته باشد.

درخشان درباره نقاط قوت پرسپولیس در داربی نیز تصریح کرد: پرسپولیس در خط دفاع، هافبک و حمله بازیکنان خوبی در اختیار دارد که بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شوند، اما نباید از تیم استقلال غافل شد. تیم مظلومی فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند به یک‌باره نتیجه بازی را تغییر دهند. استقلال در بازی با سپاهان کیفیت بالای خود را نشان داد. پرسپولیس اگر می‌خواهد برنده دربی باشد نباید مقابل استقلال اشتباه کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره توان بالای بدنی بازیکنان این تیم نیز خاطرنشان کرد: قبل از شروع فصل چند تیم بودند که نتوانستند بدنسازی خوبی داشته باشند و تیم ملوان یکی از این تیم‌هایی بود که مقابل پرسپولیس از نظر بدنی کم آورد و بازی را باخت. مشخص است که تیم برانکو بدنسازی خوبی داشته است و می‌تواند از این حربه مقابل تیم‌هایی که خوب بدنسازی نکرده‌اند، استفاده کند اما استقلال هم به مانند پرسپولیس از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد و برانکو برای پیروز شدن در دربی باید از حربه‌های تاکتیکی دیگر استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه برگ برنده پرسپولیس در دربی می‌تواند خط هافبکش باشد، یادآور شد: در دربی خیلی مهم است که بتوانی با دوندگی و جنگندگی خط هافبک حریف را از کار بیاندازی. به نظر من هافبک‌های پرسپولیس این قابلیت را دارند که روز جمعه در جنگ‌های تن به تن نبرد را از هافبک‌های استقلال ببرند و نقش مهمی را در برتری تیم‌شان داشته باشند.

درخشان درباره پیش‌بینی‌اش از دربی 81 و اینکه گلزنان این مسابقه چه بازیکنانی خواهند بود، گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر این بازی را ببرد و به روند رو به رشد خود ادامه دهد. خیلی مهم نیست گلزن این تیم چه کسی باشد و مهم شکست استقلال و خوشحالی هواداران پرسپولیس است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اشک درار مشرق ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    صنار بده آش درخشان
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    باعشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس