کد خبر 486940
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

از وقتی که سلمان قدرت را در دست گرفته آن عقلانیت، تبدیل به توحش بیشتر گردیده است. انگار سلمان علاوه بر ابتلا به بیماری نارسایی قلبی، دچار نارسایی مغزی نیز شده است. نشانه آشکارش قرار دادن یک جوانک گستاخ بزچران و بچه مدرسه ای در راس وزارت خارجه است.

به گزارش مشرق، حمید رضا مهدیزاده در یادداشتی نوشته است: اظهارات دوباره عادل الجبیر در کنفرانس خبری مشترک با جان کری علیه جمهوری اسلامی ایران، من را به یاد دوران مدرسه انداخت. بچه های شرور وبی انظباطی که اتفاقا کتک خورشان خیلی ملس بود، با دیدن ولی خود در مدرسه به همه فحش می دادند و هنگامی که پدرشان از جلسه اولیاء و مربیان خارج می شد حتی جرات نمی کردند که برای رفتن به دستشویی هم از اتاق ناظم خارج شوند.

مقامات سیاسی کشوری بر علیه ملت رشید ایران دست به لجن پراکنی می زنند و در نهایت وقاحت ما را متهم به حمایت از تروریسم می کنند که به گفته تمامی نهاد های حقوق بشری در همین حدود چهارسال حداقل میلیاردها دلار خرج تروریست ها ومزدوران اجاره ای از کشورهای اروپایی، آمریکا، آفریقا، چچن، پاکستان، افغانستان وجدیدا هم از کلمبیا و سودان نموده اند. برای کشتار مردم مظلوم منطقه خاورمایانه به چه علت؟ واضح است ! با گستاخی تمام می خواهند به دیگران ثابت کنند که هرچه دستور می دهند آنها باید بگویند چشم.

چهار سال است که مردم عراق، سوریه، یمن و بحرین فقط به خاطر اینکه به سلمان وقبل از او گفته اند شما غلط می کنید که  دستور می دهید تا ما هم در نهایت حقارت بگوییم چشم ، به دستور همین سران فعلی آل سعود خونشان ، مالشان، نوامیسشان و فرزندانشان توسط تروریستهای مورد حمایت آنها به غارت می رود واگر جمهوری اسلامی از سر وظیفه شرعی اعتراض کند که شما خیر سرتان خادم الحرمین شریفین هستید چرا پیروان رسول گرامی اسلام (ص) را بی گناه به خاک وخون می کشید، آن وقت ما میشویم حامی تروریسم !

من نمی دانم که این کری بی وجدان چه در گوش الجبیر بدبخت خوانده که تا این اندازه پای خود را از گلیمش بیرون آورده وگنده تر از دهانش صحبت می کند، اما عقلای رژیم سعودی مگر نمی دانند که در تمام هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران با صدام ملعون نه فقط آمریکا و اروپا بلکه شوروی وچین هم با تمام قدرت از وی حمایت کردند نتیجه آن جنگ چه شد؟ الان صدام کجاست؟ حزب بعث وسرانش در چه حال هستند؟

ظاهرا وزیر خارجه عربستان از کوتاهی قد خود به شدت عصبانی است که می خواهد با پرش از روی دیوار آهنین و سر به فلک کشیده ایران برای خود شهرتی بلند فراهم آورد ولی مگر نخوانده ابیات ملکوتی حضرت حافظ را که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می‌داری.

ملک عبدالله با ما اختلاف نظرش زیاد بود ولی هم با جرج بوش و تونی بلر در نیویورک مجلس  ویسکی خوری راه می انداخت وهم با آقای هاشمی رفسنجانی به طواف خانه خدا می رفت و شرکتهای عربستانی نیز روابط تجاری خود را با ایران حفظ می کردند و در عین حال با رژیم صهیونیستی هم داد و ستد داشتند . طبیعی بود جمهوری اسلامی از این وضعیت راضی نبوده و نیست ولی از اوضاع کنونی بهتربود . سعود الفیصل هم مداوم یکی به میخ ایران می زد ویکی به نعل آمریکا.

از وقتی که سلمان قدرت را در دست گرفته آن عقلانیت، تبدیل به توحش بیشتر گردیده است. انگار سلمان علاوه بر ابتلاء به بیماری نارسایی قلبی ، دچار نارسایی مغزی نیز شده است که تصمیم به رویارویی با جمهوری اسلامی ایران گرفته ، که نشانه آشکارش قرار دادن این جوانک گستاخ  بز چران در راس وزارت خارجه است.

امیدواریم که عقلای سعودی مداخله کنند و سلمان را از مسیر رویارویی مستقیم با ایران بر حذر دارند. قطعا سلمان با اعدام حضرت آیت الله نمر وارد راهی خواهد شد که پایان ندارد و سعودی ها خواهند دانست که هواپیماهای پیشرفته آمریکا که میلیاردها دلار برای داشتنشان هزینه کرده اند در روز واقعه جز مشتی آهن پاره چیز دیگری نخواهند بود.

ضمن آنکه قطعا جمهوری اسلامی هم بعضی از مزدوران آل سعود را که در داخل خاک ایران به جاسوسی برای دستگاه های امنیتی سعودی مشغول هستند را شناسایی کرده که مثلا عنوان جعلی عالم دینی راهم روی خود گذاشته اند وبا تمام توانشان برای تبلیغ عقیده مستهجن وهابیت تلاش می نمایند وتا امروز به حرمت اخلاق اسلامی و برقراری وحدت سکوت نموده واز دستگیری آن نامردها خودداری کرده است . امیدواریم عقلای سعودی مداخله نمایند تا واکنش محکم و خشن ما که موها را بر اندامها سیخ میکند را در پی نداشته باشد . امیدواریم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    اینکه جبهه ها داره از هم تفکیک ميشه بده؟
  • شهرام ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    دشمن واقعی ایران عربستان است .
  • رضا از مشهد ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    نه دوست من این صهیونیستها هستند که این احمقها را می فرستند جلو والا این نادانها که عقل درست وحسابی ندارند تا دشمن ما قلمداد شوند پس مرگ بر اسرائیل
  • احمدیان ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    باید کمپینی جدید با نام الجبیر خفه شو شروع شود و مردم خودشان جواب این بچه پررو را در فضای مجازی بدهند حال که وزارت امور خارجه تا این حد متاسفانه منفعل است.
  • امیر پاشا ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    عربستان ابزار دست دشمن واقعی ما یعنی صهیونیزم است
  • اهوازی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 1
    آل سعود یک خانواده پر جمعیت است که باید میان خودشان اختلاف و دعوا ایجاد کرد.
  • عرفان ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    کوتوله بزچران کچل لقب خوبیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس