کد خبر 486549
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از 800 هزار نفری که تاکنون در فهرست بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کارگران ساختمانی، 50 هزار نفر به دلیل ارائه مدارک جعلی حذف شدند، گفت: سهمیه بیمه کارگران تا پایان سال افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق ، سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی، درباره بیمه کارگران ساختمانی گفت: تا کنون 800 هزار نفر از کارگران ساختمانی در فهرست بیمه شدگان تامین اجتماعی حضور دارند که این میزان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در 3ماه گذشته 200 هزار نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی افزوده شده است، گفت: تا پایان سال 200 هزار نفر دیگر به این میزان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برخی از افراد با مدارک جعلی در فهرست بیمه شدگان کارگران ساختمانی قرار داشتند، گفت: این تعداد 50 هزار نفر بودند که حذف شدند.

وی افزود: علاوه بر اینکه این تعداد بیمه شده به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی افزوده خواهد شد، سهمیه دیگری را هم برای آنها در نظر گرفتیم.

نوربخش همچنین از پرداخت مطالبات بازنشستگان صندوق کارکنان فولاد در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: میزان 2.5 ماه از مطالبات این افراد هم به زودی پرداخت می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس