حمید رسایی مدیر مسوول هفته نامه 9 دی، در واکنش به تذکر هیات نظارت بر مطبوعات در آخرین پست اینستاگرامی خود واکنش نشان داد.

گروه فضای مجازی مشرق - جلسه امروز دوشنبه 4 آبان ماه هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور اکثریت اعضا به مباحث نظارتی اختصاص یافت و پرونده 3 نشریه به دادگاه ارجاع شد.

طی این جلسه هفته نامه «9دی» بابت مطلبی با عنوان "این رای مخدوش است" منتشرشده در تاریخ 25 مهر تذکر داده و پرونده نشریه به دادگاه ارجاع شد.

حمید رسایی مدیر مسوول هفته نامه 9 دی، در واکنش به این تذکر هیات نظارت بر مطبوعات در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت:

واکنش اینستاگرامی رسایی به دادگاهی شدن دوباره «9 دی»+ عکس

وقتی در دور جدید، کلید دولت می چرخد و ۱۳۲ خبرنگار خارجی راحت وارد کشور می شوند و برخی از آنها پس از مدتی فعالیت، در حالی که به دلیل اعتماد نابجا تا خاص ترین محافل و جلسات عالی ترین مقام اجرایی کشور راه پیدا می کنند و توسط نهادهای امنیتی بازداشت می شوند، اما تمام هم و غم دولت برای چرخاندن کلید و بستن دهان هموطنان منتقد و قفل کردن رسانه های منتقد است، آیا باز هم باید از دلایل دلنگرانی های رهبری نسبت به نفوذ دشمن پرسید!

9 دی باز هم تذکر گرفت و روانه دادگاه شد. اما هزاران تذکر مثل این از وزارت خانه ای که هنوز در پروژه نفوذ تردید دارد، در کنار دلواپسی های رهبرمان در نامه ای که همچون مدالی زرین، ریزبینی منتقدان را می ستاید و آن را قابل تحسین و یادآوری کننده به مسئولان امر می داند، مثل ضربه تبر بر بدنه درخت تنومند و ریشه داری است که فقط صاحب تبر را خسته می کند و اگر هم اثر کند، باز هم همان ریشه جوانه خواهد زد.

دوستان وزارت ارشاد! خودتان را مشغول ما نکنید به ۱۳۲ میهمان جدیدتان برسید که جیسون رضائیان ها پیش رو دارید! دهان ما اگر قابل بستن بود، امروز وزیر ارشاد شیر خر خورده اصلاحات که او را نگین فرهنگی این جریان می دانند و دیگر اصلاح طلبان آمریکایی، برای لقمه ای نان و اندکی دیده شدن، در رسانه های بیگانه و سازمان های جاسوسی دریوزگی نمی کردند.

فاعتبروا یا اولی الالباب...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • یامهدی عج ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    چرا خبرنگار روزنامه اسرائیلی یدیهوت آحارونوت تمام کشور را جست و جو می کند و هیچ نهاد امنیتی و ایضا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ اعتراضی نمی کنند و این خبرنگار هر کاری دلش خواست در کشور کرد ولی وقتی نوبت 9 دی می رسد هر روز در دادگاه و هیئت نظارت بر مطبوعات است! و چرا و چرا و ... !
  • حسن ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    نظرها را چند تا یکی منتشر میکنی؟
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    عالي ود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس