کد خبر 486358
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

منابع سوری از ادامه عملیات نیروهای ارتش و گروه‌های مردمی علیه تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف و پیشروی ارتش در حلب و خنثی شدن حملات تروریست‌ها خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین به نقل از خبرنگاران میدانی خود از ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه در جبهه حلب در نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، پس از درگیری با تروریست‌های مسلح در اطراف کارخانه سیمان در ورودی حلب، آنها را  وادار به عقب‌نشینی کردند.

المنار هم گزارش داد ارتش سوریه با دفع حملات تروریست‌ها به کارخانه سیمان در منطقه الراموسه در جنوب حلب، خسارت‌ها و تلفات سنگین به آنها وارد کرد.

از سوی دیگر خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد  ارتش ترکیه یک موضع متعلق به یگان‌های حمایت از مردم را با سلاح‌های سنگین و توپخانه در شهر تل ابیض هدف قرار داد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین یک خودروی مجهز به تیربار تروریست‌ها را با موشک در منطقه الشیخ سعید در جنوب حلب منهدم کردند.

المنار از کشته شدن یکی از سرکردگان گروه موسوم به الویه العمری وابسته به گروهک ارتش آزاد و شمار دیگری از تروریست‌های مسلح بر  اثر  انفجار بمب در جاده رخم به الکرک در حومه شرقی درعا خبر داد.

خبرگزاری رسمی سوریه هم از انهدام 6 دستگاه خودروی تروریست‌های موسوم به جیش الفتح در حومه حماه و حومه ادلب و هلاکت تمام اعضای یک گروه تروریستی موسوم به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام در داریا واقع در حومه دمشق خبر داد.

یک منبع نظامی در این باره گفت جنگنده‌های ارتش، تجمعات تروریست‌های داعشی را در روستای عرفه در شمال شرقی شهر حماه و محورها و تجمعات گروه‌های تروریستی را در اللطامنه و لطمین در حومه شمال غربی بمباران کردند که در نتیجه آن تعدادی از مخفیگاه‌های تروریست‌ها به همراه سلاح‌ها و مهماتشان منهدم شد.

منابع میدانی نیز از کشته شدن دست‌کم هشت تروریست در جریان عملیات نظامی ارتش سوریه علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های موسوم به جیش الفتح در محور اللطامنه به کفرزیتا در خان شیخون خبر دادند.عملیات  ارتش سوریه در این مناطق همچنان ادامه دارد.

در حومه دمشق هم نیروهای ارتش با کمک گروه‌های دفاع مردمی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری را به هلاکت رساندند.

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش علیه گروه‌های تروریستی در حومه حمص، حومه قنیطره و حومه سویداء خبر دادند که شمار دیگری از تروریست‌ها را به کام مرگ کشاند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس