فرماندار سرخس درباره شایعه وجود عامل انتحاری در شهرستان سرخس در ایام عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام گفت: سرخس یک شهرستان کاملا امن است و خبر وجود عامل انتحاری یا افراد تروریست در شهرستان سرخس کذب محض است و اصلا صحت ندارد.

به گزارش مشرق، حسین سنجرانی، درباره شایعه پخش شده در بین مردم سرخس مبنی بر دستگیری افراد تروریست و عوامل انتحاری در شهرستان سرخس در ایام عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام گفت: خبر وجود عامل انتحاری یا افراد تروریست در شهرستان سرخس کذب محض است و اصلا صحت ندارد.

رئیس شورای تامین شهرستان سرخس افزود: در حال بررسی هستیم تا ببینیم این شایعه از کجا آغاز شده است و چه کسانی این شایعه را به وجود آورده اند.

سنجرانی با بیان اینکه مطمئنا یک عده افراد مغرض برای تفرقه افکنی و ایجاد ترس در بین مردم به این شایعات دامن می زنند، تصریح کرد: شهرستان سرخس یک شهرستان کاملا امن است و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام تجسم عینی وحدت بین اقوام و مذاهب را در سطح شهر و روستاهای سرخس دیدیم.

وی در پایان عنوان کرد: دشمن با ایجاد شایعات سعی در ایجاد ترس در بین مردم دارد تا به این وسیله مراسمات و برنامه های دینی و مذهبی را کمرنگ کند اما مردم با بصیرتی که دارند شور و شعور دینی و مذهبی خود را حفظ کرده و می کنند.
*نسیم سرخس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس