کد خبر 433472
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

در سه روز اول طرح توزیع سبد کالا در سرخس از ساعت 6 صبح تا ساعت یک شب (در مجموع 19 ساعت) صف‌های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل شد که تدبیر بهتری را از سوی مسئولان می‌طلبد.

به گزارش مشرق، توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس از روز شنبه ۳۰ خردادماه آغاز شد.

1435153123253

نکته قابل توجه در طول مدت اجرای این طرح در سرخس این است که در سه روز اول به خصوص روزهای یکشنبه ۳۱ خردادماه و دوشنبه ۱ تیرماه، از ساعت ۶ صبح تا ساعت یک شب (در مجموع ۱۹ ساعت) صف های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل می شد.

IMG_0942

متاسفانه صف های ۱۹ ساعته امسال خاطره توزیع نامناسب سبد کالا در سال های گذشته را تداعی می کند و بی تدبیری ادامه دار مسئولان این طرح را نشان می دهد.

IMG_0950

به گفته یکی از متصدیان توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس، مشمولان دریافت این سبد می توانند در ازای سهمیه شارژ شده در کارت یارانه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

IMG_0951

یکی دیگر از متصدیان توزیع سبد کالا در سرخس نیز به خبرنگار نسیم سرخس گفت: در دستورالعمل ارسالی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اعتبار ریالی برای خانوار تکنفره، ۳۰۰ هزار ریال، خانوار دو نفره ۶۰۰ هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر به ازای هر نفر اضافی ۱۰۰ هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

IMG_0943

به گزارش نسیم سرخس، افرادی نیز در این بین مشمول سبد کالا شده اند که در ظاهر نیازی به این سبد کالا ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    به یاد دهه ی 60 افتادم که تو صف آبنبات و پنیر می ایستادیم با این تفاوت که اون زمان عدالت بیشتر رعایت میشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس