کد خبر 485928
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خط دفاعی استقلال ضعیف است و اگر یک مهاجم سرعتی گیر این خط بیفتد براحتی از آنها رد می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از بازی فردای این تیم مقابل سپاهان گفت: من بازی‌های استقلال را می‌بینیم و آنها را آنالیز می‌کنم و باید بگویم که استقلال بازی‌های خوبی انجام نمی‌دهد البته این تیم امتیاز خوبی دارد اما این امتیاز خوب از بازی زیبا به دست نیامده است و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از آمادگی به دور هستند. اعتقاد دارم بازی فردای استقلال مقابل سپاهان یک بازی سخت خواهد بود که محک جدی برای بازیکنان این تیم به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: خط دفاعی استقلال ضعیف است و نمی‌دانم چرا روی آن کار نمی‌شود. اگر یک مهاجم سرعتی در زمین وجود داشته باشد به راحتی از خط دفاعی استقلال رد می‌شود البته استقلال همیشه مقابل سپاهان مشکل دارد چرا که فوتبال این دو تیم به هم نمی‌خورد اما اگر استقلال مثل بازی‌های قبلی بخواهد به میدان برود بعید می‌دانم این تیم امتیاز بگیرد. تیم‌هایی مثل پدیده و راه‌آهن شاید یک یا دو بازیکن محوری داشته باشند اما سپاهان در همه نقاط بازیکنان خوب و کلیدی دارد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره صحبت‌های خسرو حیدری و امید ابراهیمی مبنی بر اینکه استقلال خوب بازی نمی‌کند، افزود: این مسئله به کادر فنی تیم برمی‌گردد هر چند که نباید از تعطیلی‌های مکرر لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی چشم‌پوشی کنیم البته کاری هم نمی‌شود کرد چرا که بازی‌های مقدماتی جام جهانی در همه جای دنیا وجود دارد اما هیچ کجای دنیا مثل ایران تعطیلی در لیگ وجود ندارد. خسرو حیدری، امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده اصلاً آماده نیستند آن هم در حالی که این بازیکنان، بازیکنان محوری هستند و اگر یک بازیکن خوب نباشد تاکتیک تیمی خوب اجرا نمی‌شود.

نوری درباره انتقادهایی که به نحوه بازی جاسم کرار در استقلال می‌شود، افزود: ما یک سال و نیم است که فریاد می‌زنیم که کرار یک بازیکن حاشیه‌ساز است که به درد استقلال نمی‌خورد اما نمی‌دانم چه اصراری است که او به میدان فرستاده می‌شود. باید یک گروه آنالیز مشخص کند که چرا استقلال خوب بازی نمی‌کند.

وی در مورد بازی استقلال مقابل سپاهان که پیش‌درآمدی بر دربی 81 است اظهار داشت: ما هم این مراحل را رفته‌ایم همیشه بازیکنان قبل از دربی برای اخطار نگرفتن، اخراج و مصدوم نشدن بازی محکمی ارائه نمی‌دهند که فکر می‌کنم این مسئله کار را برای سپاهان آسان کرده است. استقلال چند بازیکن دو اخطار دارد که اگر در زمین باشند سعی می‌کنند محکم بازی نکنند و این یک معضل برای استقلال است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دربی 81 هم افزود: نتیجه دربی در حفظ یک مربی در تیمش بسیار تأثیرگذار است چرا که همواره استقلال و پرسپولیس با هم کری دارند اما در حال حاضر بازی با سپاهان برای استقلال مهمتر است. به نظرم اگر استقلال از اصفهان یک امتیاز هم بگیرد در دربی راحت‌تر خواهد بود. هر چند که با توجه به جوان‌گرایی استقلال و پرسپولیس به نظر من دربی بهتری را شاهد خواهیم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس