کد خبر 485597
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

شهردار تهران با اشاره به آغاز اجرای برجام گفت: جای برجام اقتصادی دولت خالی است‌.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم عزاداری عاشورای حسینی اظهار داشت: اکنون که توافق هسته‌ای به مرحله سرنوشت‌ساز خود رسیده و بالاخره برجام با همه فراز و نشیب‌ها با الزاماتی از سوی رهبری تأیید شده، وقت آن است که مسئولان اجرایی برای مردم، برنامه جامع اقدام حوزه اقتصاد کشور را ارائه کنند.

قالیباف افزود: برنامه‌ای که مانند برجام هسته‌ای وضعیت مشخصی از رشد اقتصاد کشور در مقاطع زمانی معین ارائه کند تا از سوی کارشناسان و مردم قابلیت ارزیابی و اندازه گیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته من معتقدم برجام اقتصادی و برنامه رهایی از اقتصاد نفتی و دولتی به برجام هسته‌ای وابسته نبوده است اما اگر با شعار چرخ سانتریفیوژ و چرخ زندگی هم، به وضعیت کنونی نگاه کنیم قاعدتاً مانع مدنظر دولت برطرف شده و گردش چرخ زندگی مردم باید سرعت بگیرد. لازم است برای تحقق این مطالبه به حق مردم یک برنامه دقیق و قابل انداره‌گیری ارائه شود. در این مسیر همه باید تلاش کنیم و با همدلی به دولت کمک کنیم تا این اتفاق به نتیجه برسد.

منبع: شهرنوشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    جناب دکتر قالیباف مدیر بحق جهادی شما چه توقعاتی دارید از این عزیزان!!اقایان فعلا سرمست از برجام!!!!!!!!!!!به ساخت تندیس از خود مشغولند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس