کد خبر 485596
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

یک روزنامه لبنانی گزارش داد که نخست وزیر لبنان در صورت شکست طرح حل بحران زباله‌ها که وزیر کشاورزی مدیریت آن را برعهده دارد، استعفای خود را ارائه می‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه لبنانی النهار گزارش داد که تمام سلام، نخست وزیر لبنان به اطلاع اکرم شهیب، وزیر کشاورزی این کشور رسانده است که اگر وی ناتوانی خود را در پیگیری این پرونده اعلام کند، تمام سلام استعفا خواهد داد و وی به احزاب سیاسی لبنان تا آخر هفته برای حل این بحران مهلت داده است.

یک منبع وزارتی لبنانی در مصاحبه با النهار گفت که وعده‌های برخی از سیاست مداران و احزاب بیهوده بوده است چرا که نیت جدی برای حل این مشکل وجود ندارد.

این منبع وزارتی خاطرنشان کرد که ایجاد کارخانه‌هایی برای تجزیه و سوزاندن زباله‌ها صورت نگرفت و علت آن هم این مساله اعلام شد که انجام کارهای لازم برای این منظور به سه ماه زمان نیاز دارد، اما این مدت هم گذشت و هیچ اقدامی صورت نگرفت!

وی پیش بینی کرد که پایگاه‌های جدیدی برای دفن زباله‌ها در البقاع ایجاد شود، به ویژه این که همگان احساس کرده‌اند که تمام سلام در تقدیم استعفای خود جدی است و برخی این اقدام را از سوی طرف‌های منطقه‌ای "اقدامی ممنوعه" به شمار می‌آوردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس