کد خبر 485399
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

فیلمی که پیش رو دارید، قسمتی از هنرنمایی گروه «دمام نوازی» است که در مراسم تشییع و تدفین شهید«شجاع» به اجرای برنامه پرداختند.


به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ظهر امروز، هم زمان با «تاسوعای حسینی»، محله‌ی «چهاردانگه» شاهد تشییع دومین شهید «مدافع حرم» از اهالی این منطقه بود.
«هادی شجاع» که چندی پیش جهت حضور در یگان های «مدافع حرمِ بانوی مقاومت»، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به سوریه اعزام شده بود، چند روز قبل در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی خلعت شهادت پوشید. پیکر پاک «هادی»، امروز، هم زمان با تاسوعای حسینی، پس از اقامه‌ی نماز جمعه، «هادی شجاع» بر دوش مردم عزادار، از مصلای «چهاردانگه» تا بارگاه مقدس «امامزاده عباس(علیه السلام)» تشییع  و تا روز ظهور مولایش، در کنار دیگر شهدای این محله، به امانت گذاشته شد.
فیلمی که پیش رو دارید، قسمتی از هنرنمایی گروه «دمام نوازی» است که در مراسم تشییع و تدفین شهید«شجاع» به اجرای برنامه پرداختند. این گروه «دمام نواز» از جوانانِ «مسجد سه راه» و «مسجد صاحب الزمان»(در «چهاردانگه») تشکیل شده است:

هدیه به روح بلندپرواز شهید «هادی شجاع» صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فيلم/ دمام زنی در کنار «مدافع حرم»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    پلیر رو عوض کنید
  • رفقا ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    السلام علیک یا حسین به اطلاع میرسونم که هادی 10 روز پیش ازدواج کرده بود
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    فیلم هات پخش نمیشه یعنی تو نمیدونی مشرق مردم رو مسخره کردی نمیتونی به رئیست بگی مردم دارند اعتراض میکنند؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمیدرضا ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    هادی داداش.جات خیلی خالیه.هادی داداش جیگر همرو سوزوندی.داداش خیلی جوون بودی.نیستی ببینی داداشت چیکار میکنه.داداشم دوست دارم.روحت شاد
  • سالار اقبالي ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام خدمت شما بزرگواران بنده رهبر و مدير گروه دمام زني علقمه هستم با عرض پوزش بايد خدمتتون اعلام كنم كه گروه دمام زنان علقمه متعلق به هيئت عاشقانِ امام حسين واقع در اسلامشهر شهرك قائميه ميباشد لذا از شما خواهشمند است متن اخبار را تصيح كنيد يا علي مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس