کد خبر 485363
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

پس از اقامه‌ی نماز جمعه، «هادی شجاع» بر دوش مردم عزادار، تا بارگاه مقدس «امامزاده عباس(علیه السلام)» تشییع و تا روز ظهور مولایش، در کنار دیگر شهدای این محله، به امانت گذاشته شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ظهر امروز، هم زمان با «تاسوعای حسینی»، محله‌ی «چهاردانگه» شاهد تشییع دومین شهید مدافع حرمِ خود بود.
«هادی شجاع» که چندی پیش جهت حضور در یگان های «مدافع حرم بانوی مقاومت»، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به سوریه اعزام شده بود، چند روز قبل در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی خلعت شهادت پوشید. پیکر پاک «هادی»، امروز، هم زمان با تاسوعای حسینی، پس از اقامه‌ی نماز جمعه، «هادی شجاع» بر دوش مردم عزادار، از مصلای «چهاردانگه» تا بارگاه مقدس «امامزاده عباس(علیه السلام)» تشییع  و تا روز ظهور مولایش، در کنار دیگر شهدای این محله، به امانت گذاشته شد.
تصویری که پیش رو دارید، دقایقی پس از پایان مراسم تدفین، به ثبت رسیده است. جمعی از دوستان و هم محلی های شهید «هادی شجاع»، در خلوتِ پس از تشییع، در کنار مزارِ رفیق خود گردآمده و زیارت عاشورا قرائت می کنند.

هدیه به روح بلندپرواز شهید «هادی شجاع» صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


عکس/ در خلوت بعد از یک تشییع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایلیا 110 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ۞ فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَ يَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ۞
  • راحیل ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    اگه این شهدا نبودند ما امنیتمون از مردم عراق وسوریه وافغانستان بدتر بود
  • جواد ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    اگر دیر آمد مجروح بودم ببخش از دسته عزادری امام حسین تمام چشمهام اشک می بارید برای همه گریان بود اما اشکهای من را فقط صاحب امروز می دانست برای چیست دعا کن در حق تمام دوستان شرمنده نشویم کلی امروز جگرم سوخت فرداهم هم نوا با صاحب الزمان خواهم شد موقع اتش زدن خیمه ها واز خداوند فرجش را عاجزانه خواستارم توهم دعا کن
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس