کد خبر 485151
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا به حفظ سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تأکید دارد در حالی که توسط مدیرعامل این باشگاه اقدامات عجیبی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، با وجود اتفاقاتی که در باشگاه سایپا رخ داده و مدیرعامل این باشگاه برای برکناری مجید جلالی اقدام کرده، اما رئیس هیئت مدیره این باشگاه مخالف برکناری سرمربی نارنجی‌پوشان است. با این شرایط بیت‌الله رضایی به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا پاسخ روشنی به این موضوع نداده است که آیا جلالی در این تیم ماندنی خواهد بود یا قصد برکناری او را دارد.

در چنین شرایطی روز گذشته (چهارشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه سایپا و دو عضو دیگر هیئت مدیره این باشگاه جلسه‌ای با بازیکنان برگزار شد، جلسه‌ای که در غیاب سرمربی و اعضای کادرفنی بود که نفس این کار از پایه نمی‌تواند اتفاق جالبی باشد. این اقدام مدیریت باشگاه سایپا باعث بی‌اعتمادی سرمربی به بازیکنان و بالعکس می‌شود. اگر قرار باشد تصمیمی مدیریتی در خصوص کادرفنی سایپا گرفته شود، این تصمیم باید توسط مدیریت باشگاه گرفته شود و جلسه با بازیکنان اتفاق جالبی نیست.

با توجه به این اتفاقات مجید جلالی با رعیت، رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت‌هایی انجام داده است که این عضو هئیت مدیره از سرمربی تیمش خواسته کمی صبر کند تا تصمیمی درست و منطقی اتخاذ شود. به این ترتیب قرار نیست تا بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی اتفاقی رخ بدهد تا جلسه هیئت مدیره با حضور تمام اعضا برگزار شده و در این باره تصمیم‌گیری شود. با توجه به شنیده‌ها قرار است فرصتی یک هفته‌ای به جلالی داده شود تا در صورت عدم نتیجه‌گیری سایپا دوباره بحث برکناری این مربی مطرح شود، اما این احتمال هم وجود دارد که چنین اتفاقی رخ ندهد.

جلالی با توجه به حمایتی که از سوی رعیت صورت گرفته در حال حاضر منتظر است تا ببیند چه تصمیمی در باشگاه گرفته خواهد شد و سپس درباره ادامه یا قطع همکاری با نارنجی‌پوشان تصمیم‌گیری کند.

پیش از به راه افتادن این جنجال‌ها نیز مدیرعامل باشگاه سایپا صحبتی با فرهاد پورغلامی انجام داده بود و با توجه به درگیری میلاد میداودی با این مربی و سایر اتفاقات سایپا، این اقدام رضایی نیز عجیب به نظر می‌رسید. آنچه مسلم است رضایی و جلالی ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند، اما در این میان دو سه عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا حامی جلالی هستند و این موضوع کمی معادلات را پیچیده کرده است. در بین بازیکنان هم که روز گذشته با رضایی جلسه برگزار کردند تعدادی حامی جلالی بودند و تعدادی هم در مخالفت با این مربی صحبت کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس