کد خبر 485059
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام پنج دیدار به پایان رسید و از جمله مهم‌ترین اتفاقات در این هفته می‌توان به اولین برد نفت تهران در لیگ و در آستانه اخراج قرار گرفتن آقا معلم از سایپا اشاره کرد.

به گزارش مشرق، هفته نهم لیگ برتر هرچند از نظر کیفیت چندان چنگی به دل نمی‌زد ولی با اتفاق‌های جالبی همراه بود. تعطیلی‌های پی در پی لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی باعث شده که کیفیت لیگ تا حد زیادی پایین بیاید ولی به هرحال در فوتبال ایران همیشه حاشیه‌هایی وجود دارد که حداقل برای فوتبالی‌ها جذاب است. حاشیه‌هایی که شنیدن آن خالی از لطف نیست:

چهارمین هفته بدون پیروزی سپاهان
سپاهان با تساوی بدون گل برابر ملوان به چهارمین هفته‌ای رسید که موفق نشده پیروز شود. البته شاگردان حسین فرکی به لطف نتایج ضعیف سایر مدعیان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند و تنها 2 امتیاز با استقلال صدرنشین اختلاف امتیاز دارند.

آقا معلم در آستانه اخراج از سایپا
شکست سایپا برابر تراکتورسازی به جز این که شکست جلالی برابر تیم سابقش محسوب می‌شود، او را تا مرز اخراج از جمع نارنجی‌پوشان هم پیش برده است. از قلعه نویی، افشین قطبی و حتی جواد نکونام به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی جلالی در تیم سایپا یاد می‌شود.

پرسپولیس و تداوم پیروزی‌های خارج از خانه
پرسپولیس با پیروزی برابر سیاه‌جامگان به سومین پیروزی پیاپی خود در خارج از خانه رسید. این تیم پیش از این فولاد و تراکتورسازی را در خارج از خانه شکست داده بود ولی شاگردان برانکو همچنان در حسرت برد در استادیوم آزادی هستند.

پدیده و ادامه نمایش خوب
پدیده در این فصل نتایج دور از انتظاری گرفته است و موفق شده در پایان هفته نهم در رده هفتم جدول قرار بگیرد. رضا مهاجری نشان داده تیمش شخصیتی دارد که می تواند هر تیمی را آزار  بدهد. این تیم این هفته استقلال اهواز را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

سومین بازی بدون برد استقلال
استقلال با تساوی یک-یک برابر هم نام خوزستانی خود به سومین بازی رسید که نتوانست پیروز شود. شاید این شانس مظلومی باشد که سپاهان هم در این 3 هفته پیروز نشده است و این تیم موفق شده تا حالا صدرجدول را حفظ کند.

اولین پیروزی نفت
نفت تهران با پیروزی برابر راه‌آهن موفق شد به اولین برد فصل خود دست پیدا کند. شاگردان علیرضا منصوریان امیدوار هستند از این هفته روند پیروزی‌های خود را از سر بگیرند و بتوانند دوباره به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند.

یحیی همچنان در حسرت پیروزی خانگی
تیم فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس یک وجه تشابه عمده با هم دارند و آن هم این است که هر 2 هرگز نتوانسته‌اند در بازی‌های داخل خانه برنده بشوند. تیم یحیی گل محمدی دیروز هم برابر گسترش فولاد مساوی کرد و فرصت صعود به رده دوم جدول رده بندی را از دست داد.

ادامه تیره روزی‌های اسکوچیچ
تیم فولاد روز گذشته با نتیجه 2 بر یک از صبا شکست خورد تا شاگردان اسکوچیچ در کمال تعجب در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرند. اگر قرارداد یک میلیون دلاری اسکوچیچ نبود این مربی ها تا حالا بارها از این تیم اخراج شده بود. فولاد در این روزها شرایط خوبی ندارد وعده‌ای اعتقاد دارند این تیم با اسکوچیچ به پایان راه خود رسیده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس