کد خبر 484749
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

هیئتی از جنبش «فتح» با مسئول «پرونده فلسطین در حزب الله» لبنان دیدار و تحولات اخیر قدس شریف را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق، هیئتی از جنبش «فتح» به ریاست «حسن زیدان علی» دبیر این جنبش با «حسن حب‌الله» مسئول «پرونده فلسطین در حزب الله» لبنان دیدار کرد.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «المنار»، حسن زیدان علی و حسن حب‌الله در این دیدار که با حضور شیخ «عطا الله حمود» معاون مسئول «پرونده فلسطین در حزب الله» برگزار شد، تحولات منطقه بویژه اوضاع داخلی فلسطین و انتفاضه در سرزمین‌های اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هیئت فتح و حب الله با ستایش جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دستیابی به آزادی و رویارویی با کینه‌ توزی‌های صهیونیست‌ها، «همه آزادگان جهان را به حمایت از انتفاضه قهرمانانه فلسطینیان» دعوت کرده و تاکید کردند: این انتفاضه عصر جدیدی را رقم می‌زند که شاهد زوال و نابودی اشغالگران خواهد بود.

این گزارش حاکی است که دبیر جنبش فتح و مسئول «پرونده فلسطین در حزب الله» لبنان، انتفاضه ملت فلسطین را عامل تصحیح عقربه قطب نما برای درگیری‌‌های عربی صهیونیستی از یک طرف و ترسیم اولویت‌های منطقه از طرف دیگر خوانده و تاکید کردند: انتفاضه، رژیم‌‌های عربی و محافل بین‌المللی که در قبال تحاوزات صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند را رسوا می‌سازد.

مقامات فتح و حزب الله در پایان این دیدار لزوم توقف مذاکره با دشمن صهیونیستی، پرهیز از اختلافات بین فلسطینیان، وحدت و حمایت از انتفاضه را خواستار شده و تاکید کردند که این انتفاضه تنها گزینه برای پیروزی فرهنگ مقاومت در منطقه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس