جدیدترین تصاویر و آنونس 15 ثانیه‌ای فیلم سینمایی «بازگشت» رونمایی شد. به نظر می‌رسد روند تولید انیمیشن در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قدرت زیادی پیدا کرده است. فرزند شهید همدانی مدیر پروژه این انیمیشن سینمایی بوده است.

به گزارش مشرق، با رونمایی از جدیدترین تصاویر و آنونس 15 ثانیه‌ای فیلم سینمایی «بازگشت»، جامعه ی انیمیشن کشور برگ برنده خود را برای جشنواره های داخلی و خارجی و اکران جهانی رو کرد.

احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج با انتشار تصاویری از سوّمین پروژه سنگین سینمایی این سازمان در صفحه ی اینستاگرام خود، نوید تولید چهار اثر سینمایی را تا پایان امسال و در کنار سایر تولیدات سریال، مستند و پویانمایی این سازمان داده است.

کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر
همزمان با انتشار تصاویر جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج که فیلم سینمایی «بازگشت» نام دارد و بنا به گفته ی حسنی تولید پیچیده ی آن قریب به دو سال و نیم زمان برده است، یادداشتی نیز منتشر شده که در ادامه می آید:

کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر

قرار نبود این صفحه به جای تصاویر و احوال خصوصی و حرف‌های خودمانی، تبدیل به محل رونمایی از آثار جدید دنیای هنر و رسانه شود، ولی در این آب و هوای خرابِ حوزه ی فرهنگ و برهوتِ تولیدات ناب، مگر چاره ای دیگری هم جز این می ماند؟! فعلاً بگذریم ...

کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر
«بازگشت»، این عنوانِ تازه ترین فیلم سینمایی است که دنیای کارتون و انیمیشن را مبهوت و متوجّه مهارت و تکنیک رو به جلوی جوانان سرزمینم خواهد کرد.

اثری منحصر به فرد که قریب به دو سال و نیم نگارش و تولید آن زمان برده و الهام گرفته از قصه ای قرآنی ست که از آن به عنوان «اصحاب اخدود» یاد می شود.
کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر

قصه ای تکان دهنده که اولین هولوکاست و قتل عام و نابودیِ بشر را به دست آبا و اجداد جنایتکارِ بنی صهیون علیه موحّدین و مسیحیان در دامنه ی درّه ای هولناک از شهر تاریخی «نَجران» در شبه جزیره ی عربستان و هم مرز با کشور یمن به تصویر می کشد.


کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر«بازگشت» سوّمین محصول سینمایی از چهار پروژه ای است که در سال جاری توسط سازمان اوج روانه ی پرده نقره ای سینماها و احتمالاً جشنواره های داخلی و خارجی خواهد کرد. به عنوان کسی که جدیدترین آثار حوزه ی هنر و رسانه ی داخل و خارج از کشور را رصد می کند، می گویم می توان امیدوار بود که شاهد محصولی متفاوت و به لحاظ فرم و تکنیک، یک سر و گردن بالاتر از آنچه تاکنون در حوزه ی پویانمایی کشور دیده ایم، باشیم.

کاراکترهای عجیب «اصحاب اخدود» در انیمیشن جدید ایرانی+ تصاویر
به سهم خودم به «محمد همدانیِ» عزیز که به همراه یارانِ پر تلاش و صبورش و اکیپ جوان و خوش آتیه ی «خانه ی پویانمایی انقلاب اسلامی»، زحمت کارگردانی و اجرای این پروژه ی سخت و تجربه نشده را کشیده‌اند خداقوت و دست مریزاد می گویم. این پروژه ی حساس که نیم نگاهی هم به مسائل ادیان الهی و مباحث روز منطقه دارد، اکنون مراحل دوبلاژ و ساخت موسیقی را پشت سر می گذارد و به امید پروردگار، تا چهل روز آینده، آماده ی نمایش خواهد شد. ... منتظر می مانیم. الهی به امید تو
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    عالیه. ان شاألله تا آخر پیش بره و شاهد اکران موفقش باشیم. یدون سنگ اندازی ...
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    1 0
    این کاراکتر ها رو که کارگردانهای فراماسون توی کارتونهاشون میارن! کاراکتر اول که از ارباب حلقه ها کپی شده! این کاراکترها بجای اینکه نشون دهنده هنر جبهه انقلاب باشن، نشون دهنده هنر فراماسونهاست
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    اصحاب اخدود ظاهرشان شبیه ادم بوده البته باطنشان از این هم کریه تر! بنظرم واقعی ساخته میشد بهتر بود تا خیالی یا حداقل ته شباهتی به نتانیاهو، شلدون ادلسون، بن سلمان و ... میداشت.
  • محمدهمدانی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام عزیزان, بنده پسر سردار همدانی نیستم, اساسا هم نسبتی با ایشون ندارم. فقط شهادتشون هممون رنج آور بود. لطفا اطلاع رسانی بفرمایید. باتشکر محمدامین همدانی تهیه کننده و کارگردان
  • احمد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    متن را درست نخوندی ، نوشته اصحاب اخدود که در قرآن به آن اشاره شده ، اون وقت شما یک داستان قرآنی را نستجیربالله به فراماسون ها تشبیه می کنی؟!!!
  • Unknown ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    دیو و شیاطین که مختص فراماسونری نیست که اگر اونها نشان بدهند پس کسی حق استفاده از این شخصیت ها را ندارد. هالیوود شیاطینو قوی و ناجی نشان میدهد اما ما بعنوان افرادی قرآن باور باید شیاطینو احمق و فتنه انداز نشان دهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس