کد خبر 484219
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

تعداد زیاد غایبان صبا علی دایی را مجاب می‌کند تغییراتی در ترکیب تیمش برابر فولاد داشته باشد.

به گزارش مشرق، صبا تلفات زیادی از بازی با پرسپولیس داشت. قاسم دهنوی اخراج شد، هاشم بیک‌زاده دقیقه یک به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم بیرون رفت و دست فیلیپه ماچادو شکست. پیش از بازی هم میلاد فراهانی دروازه‌بان این تیم در تمرینات آسیب دید تا نتواند چند هفته صبا را همراهی کند.

با این شرایط علی دایی به بیک‌زاده و فراهانی گفته مشغول فیزیوتراپی باشند و دهنوی را هم در اختیار ندارد اما ظاهرا او قصد دارد ماچادو را با دست بانداژ شده برابر فولاد به میدان بفرستد تا فقط سه غایب داشته باشد.

حامد لک که از ابتدای فصل در تمام بازی‌ها حضور داشته برابر فولاد هم درون دروازه قرار خواهد گرفت. فیلیپه ماچادو و امیرحسین صادقی مدافعان وسط صبا هستند و احتمالا مسعود حق‌جو که همواره در دفاع میانی به کار گرفته می‌شد جایگزین بیک‌زاده در سمت راست خط دفاعی خواهد شد و محمدامین آرام‌طبع دفاع چپ تیمش است.

فرشید باقری که بعد از رفتن رضا حقیقی خود را به ترکیب صبا تحمیل کرده یک خط جلوتر از مدافعین بازی می‌کند و سامان آقازمانی جایگزین دهنوی در سمت چپ میانه زمین می‌شود. جلال‌الدین علی‌محمدی نیز وینگر چپ صبا برابر فولاد است و ابوالفضل ابراهیمی بین آقازمانی و علی محمدی انجام وظیفه خواد کرد.

محمد اوسانی و محمد قاضی هم به احتمال فراوان همانند بازی با پرسپولیس مقابل فولاد از ابتدا در خط حمله صبا به میدان می‌روند.

دیدار تیم‌های صبا و فولاد ساعت 16:45 فردا چهارشنبه در استادیوم یادگار امام قم برگزار خواهد شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس