انتشارات قدر ولایت کتاب «پدری از جنس خورشید»، نگاهی به سیره شیخ الشهدای حزب‌الله، شهید شیخ راغب حرب را همراه با ۸ کتاب دیگر در حوزه ایثار و شهادت راهی بازار کتاب کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، انتشارات «قدر ولایت» 9 عنوان کتاب مرتبط در حوزه ایثار و شهادتش را راهی بازار کتاب کرد.

*بر آستان حضرت حق

مناجات‌ها و راز و نیاز رزمندگان با خدای متعال باعث شد تا امام خمینی(ره) تربیت چنین رزمندگانی را فتح‌الفتوح انقلاب بنامد. در این مناجات‌ها، شور و اشتیاق رزمندگان به قرب و عمق معرفت آنان به معارف الهی و معنویات اسلامی آشکار می‌شود و این الگویی است برای همه کسانی که خواهان تداوم راه شهیدان و رسیدن به مقام بندگی و عبودیت خداوند هستند. بخشی از مناجات و راز و نیاز رزمندگان در این کتاب در دسترس عموم بویژه جوانان قرار گرفته است. کتاب «بر آستان حضرت حق» در 304 صفحه و قیمت 10 هزار تومان راهی بازار کتاب شده است.

*خاطرات ناب

در سختی‌ها و لحظات دشوار و نفس‌گیر مبارزه با دشمن، جرأت و حرکات و تصمیماتی را از سوی رزمندگان دفاع مقدس شاهد بودیم که جز با تفسیر الهی و نگاه ایمانی نمی‌شود آنها را توصیف کرد. بخشی از این تلاش‌ها و مجاهدت‌های ناب در این کتاب ارائه شده است تا سیره و رفتار شهدا در این لحظات، درس و الگویی برای همگان باشد و استقامت در سختی‌ها و پذیرش دشواری‌ها برای رسیدن به هدف، فرهنگ جامعه گردد. «خاطرات ناب» در 344 صفحه و قیمت 10 هزار تومنان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

*ما آگاهانه و عاشقانه رفتیم

حضور رزمندگان در جبهه‌های دفاع از حق، حضوری از سر ناچاری یا اجبار و یا انگیزه مادی نبود. آنان در وصیت‌نامه‌های خود، در نحوه رفتن به جبهه، در جلب رضایت پدر و مادر خویش و لحظه لحظه سفر الی الله، نشان دادند که کاملاً هدف را، دشمن را، دوست را و جایگاه حرکت خود را می‌شناسند. آگاهانه و عاشقانه در این راه قدم گذاشته‌اند و مقام شهادت، حاصل همین آگاهی و عشق بوده است. این آگاهی و این عشق باید در فرهنگ جامعه رسوخ پیدا کند. کتاب «ما آگاهانه و عاشقانه رفتیم» از سوی نشر قدر ولایت در 240 صفحه با قیمت 10 هزار تومان راهی بازار کتاب شده است.

*حرف‌های شنیدنی

رزمندگان دفاع مقدس در فراز و نشیب‌های زندگانی خود، اعم از زمانی که در جبهه بودند و در میان دوستان و چه زمانی که در اجتماع و خانواده بودند، نسبت به موضوعات مختلف و بویژه در مسائل انقلاب و ولایت و معرفت، حرف‌هایی زده‌اند که شنیدن آنها، بزرگی و حضور ذهن و درک وسیع آنان را نشان می‌دهد. تمام حرف‌های رزمندگان، آن چیزی نیست که در وصیتنامه‌های آنان منعکس شده است، بلکه در حلقه‌های دوستانه و روابط خود با دیگران، صحبت‌هایی داشته‌اند که حقیقتاً شنیدنی و آموزنده و راهگشاست. کتاب «حرف‌های شنیدنی» در 368 صفحه با قیمت 12 هزار تومان منتشر شده است.

*دو برادر

دومین جلد از مجموعه «شهدا زنده‌اند» به زندگینامه شهیدان «جلال و مهدی پورجمشیدیان» اختصاص یافته است. در این کتاب از زبان پدر و مادر، برادران و خواهران، خویشاوندان، دوستان و همرزمان شهید، با رفتار و اخلاق او آشنا می‌شویم. هدف از ارائه این مجموعه علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، الگوسازی از اخلاق و ایمان و رفتار و فداکاری‌های شهیدان است تا فرهنگ مقاومت، شهادت و ایثار و خوبی‌ها در جامعه اسلامی، زنده و بالنده بماند. کتاب «دوبرادر» در 96 صفحه با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است.

*افسر روشنگر

سومین جلد از مجموعه «شهدا زنده‌اند» به زندگینامه شهید «عباس سرپرست» اختصاص یافته است. در این کتاب از زبان پدر و مادر، برادران و خواهران، خویشاوندان، دوستان و همرزمان شهید، با رفتار و اخلاق او آشنا می‌شویم. هدف از ارائه این مجموعه علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، الگوسازی از اخلاق و ایمان و رفتار و فداکاری‌های شهیدان است تا فرهنگ مقاومت، شهادت و ایثار و خوبی‌ها در جامعه اسلامی، زنده و بالنده بماند. این کتاب در قطع جیبی با قیمت 3 هزار تومان در 88 صفحه منتشر شده است.

*سیب بهشتی

چهارمین جلد از مجموعه «شهدا زنده‌اند» به زندگینامه شهید «منصور ملک کندی» اختصاص یافته است. در این کتاب از زبان پدر و مادر، برادران و خواهران، خویشاوندان، دوستان و همرزمان شهید، با رفتار و اخلاق او آشنا می‌شویم. هدف از ارائه این مجموعه علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، الگوسازی از اخلاق و ایمان و رفتار و فداکاری‌های شهیدان است تا فرهنگ مقاومت، شهادت و ایثار و خوبی‌ها در جامعه اسلامی، زنده و بالنده بماند. «سیب بهشتی» در 72 صفحه با قیمت 3 هزار تومان در قطع جیبی راهی بازار کتاب شده است.

*دوقطره خون

پنجمین جلد از مجموعه «شهدا زنده‌اند» به زندگینامه شهیدان «رضا و داوود آجودانی» اختصاص یافته است. در این کتاب از زبان پدر و مادر، برادران و خواهران، خویشاوندان، دوستان و همرزمان شهید، با رفتار و اخلاق او آشنا می‌شویم. هدف از ارائه این مجموعه علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، الگوسازی از اخلاق و ایمان و رفتار و فداکاری‌های شهیدان است تا فرهنگ مقاومت، شهادت و ایثار و خوبی‌ها در جامعه اسلامی، زنده و بالنده بماند. این کتاب در 96 صفحه و قطع جیبی با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است.

*پدری از جنس خورشید

یکی از برکات انقلاب اسلامی، بیداری جهانی مسلمانان است. بویژه این بیداری در فلسطین و مبارزات مردم این کشور و نیز پیدایش گروه‌های جهادی با اعتقادات اسلامی ناب در کشورهای اسلامی، بروز بیشتری دارد. حزب الله لبنان یکی از این گروه‌هاست که موفق شد در جنگ سی وسه روزه ارتش بظاهر شکست ناپذیر اسرائیل را به ذلت بکشاند. شهید راغب حرب در ایجاد و هدایت حزب الله لبنان جایگاه والایی دارد و مزد جهاد خالصانه خود را با شهادت گرفت. دختر وی، پدرش را در این کتاب معرفی می‌نماید. «پدری از جنس خورشید» در 88 صفحه با قیمت 3 هزار تومان از سوی انتشارات قدر ولایت راهی بازار کتاب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس