کد خبر 483687
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

اپو از جمله‌ی کمپانی‌های نو ظهور چینی است که با وجود سابقه‌ی کوتاهش در عرصه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند، در بازار چین موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. اپو درصدد ورود به بازار ایران است؛ همزمان با در پیش گرفتن این سیاست، ای کمپانی لحظاتی قبل گوشی هوشمند جدید خود، R7s را معرفی را در جریان نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ معرفی کرد

به گزارش مشرق، کمپانی چینی اپو در چند سال اخیر با کسب جایگاه دومین عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین و همچنین تبدیل شدن به اسپانسر رسمی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا آوازه‌ی خود را فراتر از مرزهای چین گسترش داده است. این کمپانی در نظر دارد تا در بازار‌های بیشتری حضور یابد و یکی از کشورهایی که در آینده‌ی نزدیک شاهد حضور گوشی‌های اپو در آن خواهیم بود، ایران است. این تولیدکننده چینی دقایقی پیش در جریان  کنفرانس خود که در خلال برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ برگزار می‌شود، نسل جدید گوشی هوشمندش با عنوان R7s را معرفی کرد.

اپو R7s معرفی شد؛ اسنپدراگون 615 و صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی

اپو در R7s از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده کرده است. فرکانس این پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای روی ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی و باتری ۳۰۷۰ میای آمپر ساعتی اشاره کرد که به ادعای خود اپو این باتری قادر است تا انرژی مورد نیاز گوشی را تا ۱۳ ساعت تامین کند. این کمپانی در گوشی هوشمندش از فناوری جدیدی برای شارژ گوشی استفاده می‌کند که گوشی را با ولتاژ کمتری شارژ کرده، اما مدت شارژ کاهش می‌یابد. با بهره‌گیری از این فناوری میزان شارژردهی در اپو R7s تا ۹۰ درصد به کمتر از ۵۰ دقیقه کاهش یافته است.
اپو R7s معرفی شد؛ اسنپدراگون 615 و صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی
اپو R7s از وجود حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیابایتی با قابلیت افزایش از طریق پورت میکرو SD‌پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل Color OS‌ مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی بوده و عملکرد آن در مقایسه با نسل قبلی این رام اختصاصی بهبود یافته است.

اپو R7s معرفی شد؛ اسنپدراگون 615 و صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی

اپو از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است. بهره‌گیری از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در کنار فناوری Flash Shot‌این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با فوکوس سریع، تصاویر با کیفیت را ثبت کنند. همچنین دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با وجود اپلیکیشن ویرایش تصویر، می‌توان تصاویر جالب توجهی را با استفاده از این گوشی ثبت کرد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس